Ice Banana Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Rates? Comments? IB Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik denk dat we hier een speciaal sub-topic voor ratings van signatures hebben als ik mij niet vergis. Sub-topic Maar nu weer over je signature: Mooi effect op je foto, goeie achtergrond (als zie je nog wel wat de strepen op de achtergrond van handgemaakte brush-effecten). Ook goed is dat je een border gemaakt hebt, zowel voor je sig als voor je tekst, al zou ik de tekst wat groter maken en iets lichter van kleur. Kortom: mooi gemaakt! 8.5/10! Blu3ice Reageren
Rullez Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik denk dat we hier een speciaal sub-topic voor ratings van signatures hebben als ik mij niet vergis.Sub-topic Dat is eigenlijk een soort van spelletje, oficieel mag je een topic openen voor elke nieuwe siganture. Zolang je maar geen 5 signatures op 1 dag maak, en daarvoor allemaal nieuwe topic voor aanmaakt. Rullez Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik denk dat we hier een speciaal sub-topic voor ratings van signatures hebben als ik mij niet vergis. Sub-topic Dat is eigenlijk een soort van spelletje, oficieel mag je een topic openen voor elke nieuwe siganture. Zolang je maar geen 5 signatures op 1 dag maak, en daarvoor allemaal nieuwe topic voor aanmaakt. Rullez Ah zo... Bedankt Rullez, ik heb weer iets bijgeleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.