.Levi. Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Beste leden, Nieuwe SOTM is weer aangebroken zoals je hebt gemerkt. Daarom dit topic om op een kandidaat te stemmen waarvan jij vindt dat die de mooiste signature heeft. Stemmen doe je zoals gewoonlijk bij SOTM op 1 kandidaat. Succes deelnemers! De signatures kun je in dit topic vinden.
.Antonio Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Mijn stem gaat naar Lord of War, hij heeft mooi C4D gebruikt en mooie effecten erin gemaakt. Hij heeft zijn render ook goed gebruikt. Ik vind die van hem dus gewoon het mooist Verder jullie ook succes
60000_1485553405 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Lord Of War. Ik vind dat zijn render het meest is ingewerkt. Alle 5 de sigs zijn mooie resultaten. Moge de beste winnen. Veel succes nog. Bewerkt: 26 december 2006 door †SAW†
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Jon-asses heeft naar mijn mening de mooiste signature ingestuurd en krijgt daarom mijn stem. Alleen de tekst vind ik niet zo mooi passen bij de rest van de signature, maar voor de rest is het een schitterend ontwerp. Die van Lord of War kwam ook aardig in de buurt, maar die signature vind ik net iets te druk, wat ik minder mooi vind dan een wat strakkere signature zoals die van Jon-asses.
Silverwing Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Mijn stem gaat naar Ferre. Het is een stijl die ik nog niet vaak gezien heb, en ik vind hem namelijk wel mooi.
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Mijn stem is voor Jon-Asses. De kleuren zijn erg mooi maar inderdaad is het gebruikte lettertype wat minder. Toch steekt hij wat mij betreft qua "gevoel" boven de rest uit. Erg fraai (al heeft de rest natuurlijk ook zeker geen rommel gemaakt)
-Matthijs- Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Mijn stem gaat ook naar Jon-Asses, ik vindt het een mooi design. Van mij had er nog wel wat meer in gemogen, maar hij ziet er nu ook netjes uit. Je hebt goed de C4d gebruikt. Je achtergrond ziet er ook goed uit, misschien een klein beetje eentonig, maar dat is net wat je mooi vindt. De border en de tekst zijn de enige twee dingen die ik niet echt mooi vindt, voor de rest goed gedaan!
Grove St. Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Bijna allemaal heel mooi! Die van Goliath is ook heel mooi, en van Ferre, maar die van Lord of War trekt me meer aan. Het ziet echt ernaar uit dat hij wat heeft gedaan, en ik hou ook van de style, van tekening naar 'vast' het lijkt net chocolade die om zijn lichaam heen gaat. Erg mooi! Daarom stem ik op Lord of War
.Levi. Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Vote - Lord of War Mooie signature heb je gemaakt hoor. Ik zie dat je Jay-Z helemaal hebt ingepakt voor de winter. Ziet er goed uit hoor, mooie effecten en goede kleuren heb je er aan toegevoegd. Keep up.
Slimm Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Winnaar is geworden: Lord Of War! Een beetje aan de late kant, maar jou signature komt zo snel mogelijk boven aan het GFX forum. Gefeliciteerd! .Levi. & Slimm
Recommended Posts