60 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ik weet niet of iemand het blad oficial playstation magazine leest maar ik kocht op een dag het blad en ik las (blz 125) dat gta vice city stories uit komt op de playstation 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!! normaal staat er bijv in dec komt deze uit en jan die maar nu stat er gewoon 2007 stukje verder gta vice city stories??????? weet iemand hoe dit kan ?????????(ik niet) gr 60 cent ps: gta vc komt toch alleen uit op psp!? Reageren
gtadealer Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ik weet niet of iemand het blad oficial playstation magazine leest maar ik kocht op een dag het blad en ik las (blz 125) dat gta vice city stories uit komt op de playstation 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!! normaal staat er bijv in dec komt deze uit en jan die maar nu stat er gewoon 2007 stukje verder gta vice city stories??????? weet iemand hoe dit kan ?????????(ik niet) gr 60 cent ps: gta vc komt toch alleen uit op psp!? gta liberty city stories kwam ook op de psp en ps2 volgens mij standaart eerst gta vcs op de psp daarna op de ps2 Reageren
justinW Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 1. Welk maandblad. 2. Daar weet ik niks van. 3. Is het officieel aangekondigd. Justin W Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Voordat R* dit niet heeft bekendgemaakt of voordat dit niet op deze site staat geloof ik dit niet. Ze hebben al zoveel gezegd bv dat er een GTA Las Venturas Stories ging uitkomen, en die stond dan nog op de 2de plaats van beste handheld games! Van Schande gesproken! Dus ik geloof er NIET in zolang dit niet bevestigd is. GTA-freak2 Reageren
60 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 heb ff een plaatje van voorkant nummer oficial playstatio magazine. als iemand het heeft kijk ff op blz 125 daa staat het echt kijk maar ff Reageren
justinW Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Die heb ik ook, ik ga meteen kijken. Justin W Verrek, het is nog waar ook, inderdaad goed nieuws voor de PS2'ers. Goed opgelet 60-Cent, complimenten;) Bewerkt: 26 december 2006 door justinW Reageren
60 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) j he maar nu mijn vraagje: is het waar?! klopt het !? ik heb nog nix gehoorty van r* dus ik begin te twijfelen het is maar een maandblad!? Bewerkt: 26 december 2006 door 60-cent Reageren
BangBros Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik zei ook altijd al dat VCS voor op de PS2 uitzou komen... maar iedereen zei '' Daar hebben ze nieuwe technology voor gebruikt '' of '' het is allang bekend dat het niet zo zal zijn...'' Reageren
60 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ja dus wie heeft er gelijk...... Reageren
.Antonio Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 1. Welk maandblad?2. Daar weet ik niks van. 3. Is het officieel aangekondigd? Justin W Vraagteken type je door Shift ingedrukt te houden en dan de slash naar rechts te drukken . Het kan best zijn dat VCS voor de PS2 uitkomt. Ik hoop het ook voor diegene, waarschijnlijk zou het dan ook wel uitkomen voor de PC, oftewel, iedereen kan het kopen. Ik zou voor dat jullie gaan juichen eerst even wachten tot de officiele bekent making van R*. Reageren
paul007 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Inderdaad fijn voor de PS2-Gamers onder ons. Ik heb een PSP en PS2 dus voor mij niet zo'n heel groot verschil. Antonio, ik denk niet dat GTA VCS ook op de PC uitkomt. Omdat GTA LCS ook niet op de PC uitkwam. Ook lijkt me dat bijna onmogelijk omdat: GTA VCS oorpsronkelijk voor de PSP uitkwam (PSP Software) --> (PS2 Software) dat kan ik nog wel een beetje geloven, zelfde ''merk'' duz zij weten wel wat ze er mee aan moeten. Omdat GTA LCS ook voor de PS2 kwam enzo. Maar om van een PSP titel een PC titel te maken, lijkt me nogal moeilijk. Het zou wel vet zijn. Misschien zou er dan een goed werkende VCS-MP komen (ViceCityStories-MultiPlayer) . Ik hoop in ieder geval wel dat GTA VCS op de PS2 komt. Dan kunnen de andere ook van deze zonnige, en actievolle GTA genieten Die ze eigenlijk zeker niet kunnen missen! Mazzel Bewerkt: 26 december 2006 door paul007 Reageren
DdJDean Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Kan iemand dat bericht overtypen of een scan van de bladzijde maken? Dan is het voor iedereen te lezen Reageren
60 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) op de site van opm staan releases dus ook die van gta vice city stories (twente) EDIT: moet ik dit geloven??? van gta vcs Bewerkt: 26 december 2006 door 60-cent Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Mensen wacht nou eerst maar eens af wat Rockstar te melden heeft. Pas als het door Rockstar bevestigd is geloof ik het. Ze kunnen alles er wel in zetten maar of het waar is? Boris H. Reageren
60 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ja dat is wel waar boris h (haha dat rijmt!) tegen woordig liegen en bedriegen ze vaak in die game bladen best wel jammer eigelijk..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.