Boris H. Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 In diezelfde OPM(ik heb hem ook) staat ook op pagina 38(geloof ik) bij de realeases van oktober een zogenaamde screenshot van GTA IV. Of dit echt is? Zal ook wel niet. BTW, dit is het 40.000e topic. Was dat iemand al opgevallen? Boris H. Reageren
60 Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) ja je hebt wel gelijk die screen van gta4 is ook fake die kun je overal zowat vinden,en het is volgens mij gewoon vanuit een gebouw gemaakt... en over gta vice city storries gesproken we wachten maar gewoon tot r* wat te melden heeft en over die 40.000e wel cool,was me niet opgevallen mvg 60 cent EDIT: laat dit topic maar ff rusten,als er meer nieuws is over de trilogy dan posten/praaten we ff weer verder Bewerkt: 29 december 2006 door 60-cent Reageren
The GamerII Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 bladen zeggen zoveel ik had laatst een blad en daar stond Gran Turismo HD voor de psp:s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.