Da Phoenix Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 is het mogelijk om ervoor te zorgen dat de transfenders, wheel arch angels & loco low co al open zijn vanaf het begin? ik kan het zinnetje daarvoor niet vinden weten jullie waar die zit. en nog een vraag: kan je een enex maken met main.scm Reageren
slurfie Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 is het mogelijk om ervoor te zorgen dat de transfenders, wheel arch angels & loco low co al open zijn vanaf het begin?ik kan het zinnetje daarvoor niet vinden weten jullie waar die zit. en nog een vraag: kan je een enex maken met main.scm Enex kan je volgens mij wel maken. Die modgarages zijn volgens mij iets met MOD ACCESIBLE 0 en dan moet je die 0 naar 1 veranderen, anders kan je gewoon naar accesible zoeken ( of hoe je dat ook spelt ) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Nee werk ook niet Ik heb veranderd van 0 naar 1 en dat hielp niet en veranderd van 0 naar 101 en dat hielp ook niet Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Nee werk ook niet Ik heb veranderd van 0 naar 1 en dat hielp niet en veranderd van 0 naar 101 en dat hielp ook niet Grote bump. maar ik heb tog weer antwoord nodig!! Reageren
Nickonly Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Er was een manier om in SA alle winkels vanaf het begin te openen. Dat ging door dacht ik ergens in het intro een jetpack te spawnen. (<Ben ik niet zeker van) En of de voertuig mod shops dan ook open zijn weet ik ook niet zeker. En ik denk ook overigens dat je met de Main.scm geen ennex kan maken zo ver ik weet. Reageren
Black Force Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Nee in de main.scm kun je geen Enex spawnen, dat doe je ergens anders, met de zoekfunctie vind je dat wel. en dat andere, met die garages ed. dat weet ik niet hoe dat werkt en daar zal dan bijv. JgunterS een antwoord op weten, denk ik. mark Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Ennexen spawn je door middel van de IPL. Hier staat een duidelijke (engelse) beschrijving hoe het werkt. Ik zal het nodige even voor je vertalen: Enex Creates interior connection to real world CODE X1, Y1, Z1, ROT, R1, R2, C8, X2, Y2, Z2, Rot2, Int, Mark, Name, Sky, I2, Time On, Time Off XYZ1 -Ingang van de Locatie ROT - ??? R1 - X radius van de ingang R2 - Y radius van de ingang C8 - Dit blijft continu op 8 XYZ2 - Uitgang van de locatie Rot2 - Uitgang locatie in graden Int - Het interior nummer Mark - De type marker Name - Interior naam. Wordt gebruikt, om het vergelijkingen met het SCM script te definineren Sky - Lucht. Welke kleur lucht er in de andere wereld is I2 - Onbekend Time On - Start de marker vanaf dit tijdstip Time Off - Stopt de marker vanaf dit tijdstip Lijst van luchtkleuren by FiremanNummer van de lucht staat gelijk aan de lucht die ernaast staat. Bijvoorbeeld voor een Blauwe Lucht, typ je achter SKY het gatal 0 0 Blue sky 1 White sky fading to black 2 Black with yellow circles in the sky 3 Same as 1 4 Same as 2 5 White fading to purple fading to black with yellow circles in the sky 6 White fading to black with yellow circles in the sky 7 White fading to green fading to black with yellow circles in the sky 8 Same as 6 9 Same as 6 10 Same as 2 11 Purple with some strange shadows and with a small seeing range 12 Same as 6 13 Same as 6 14 White fading to ocean blue fading to black with yellow circles in the sky 15 Same as 6 16 Same as 2 17 Night with fog 18 Blue fading yellow (Sunrise) 19 Blue air with white clouds 20 dDark blue air with light blue clouds 21 Dark blue air with white clouds 22 Orange with white clouds 23 Orange fading gray with orange clouds 24 Red fading to purple, you can't see anything, not even CJ. 25 Dark purple to grey with sun reflection 27 Same as 19 28 Big sun with blue sky and white clouds 29 Blue air with white clouds and a huge sun 30 Orange with dark orange clouds Voorbeeld: 2317.82, -1026.75, 1049.21, 0, 1.6, 0.696777, 8, 2317.82, -1024.75, 1049.21, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24 Veel succes ermee! Mij is het namelijk wel gelukt. Dus voor vragen kun je bij mij terecht Bewerkt: 14 mei 2007 door Apple-Mac Reageren
Jarno Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Als je Sanny Builder hebt voeg je dit toe in de main of intro (ergens): Garage.ChangeType('BODLAWN', 38) Garage.ChangeType('MODLAST', 36) Garage.ChangeType('MDSSFSE', 38) Garage.ChangeType('MDS1SFS', 37) Garage.ChangeType('VECMOD', 38) Garage.Activate('BODLAWN') Garage.Activate('MODLAST') Garage.Activate('MDSSFSE') Garage.Activate('MDS1SFS') Garage.Activate('VECMOD') De SA-MB code weet ik zo niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.