Jump to content

TRANSFENDER


Recommended Posts

Geplaatst:

is het mogelijk om ervoor te zorgen dat de transfenders, wheel arch angels & loco low co al open zijn vanaf het begin?

ik kan het zinnetje daarvoor niet vinden weten jullie waar die zit.

en nog een vraag: kan je een enex maken met main.scm

Geplaatst:
is het mogelijk om ervoor te zorgen dat de transfenders, wheel arch angels & loco low co al open zijn vanaf het begin?

ik kan het zinnetje daarvoor niet vinden weten jullie waar die zit.

en nog een vraag: kan je een enex maken met main.scm

Enex kan je volgens mij wel maken.

Die modgarages zijn volgens mij iets met MOD ACCESIBLE 0 en dan moet je die 0 naar 1 veranderen, anders kan je gewoon naar accesible zoeken ( of hoe je dat ook spelt :puh: )

Geplaatst:

Nee werk ook niet :-(

Ik heb veranderd van 0 naar 1 en dat hielp niet

en veranderd van 0 naar 101 en dat hielp ook niet

  • 4 maanden later...
Geplaatst:
Nee werk ook niet :-(

Ik heb veranderd van 0 naar 1 en dat hielp niet

en veranderd van 0 naar 101 en dat hielp ook niet

Grote bump.

maar ik heb tog weer antwoord nodig!!

Geplaatst:

Er was een manier om in SA alle winkels vanaf het begin te openen. Dat ging door dacht ik ergens in het intro een jetpack te spawnen. (<Ben ik niet zeker van) En of de voertuig mod shops dan ook open zijn weet ik ook niet zeker.

En ik denk ook overigens dat je met de Main.scm geen ennex kan maken zo ver ik weet.

Geplaatst:

Nee in de main.scm kun je geen Enex spawnen, dat doe je ergens anders, met de zoekfunctie vind je dat wel. en dat andere, met die garages ed. dat weet ik niet hoe dat werkt en daar zal dan bijv. JgunterS een antwoord op weten, denk ik.

mark

Geplaatst: (bewerkt)

Ennexen spawn je door middel van de IPL.

Hier staat een duidelijke (engelse) beschrijving hoe het werkt. Ik zal het nodige even voor je vertalen:

Enex

Creates interior connection to real world

CODE

X1, Y1, Z1, ROT, R1, R2, C8, X2, Y2, Z2, Rot2, Int, Mark, Name, Sky, I2, Time On, Time Off

XYZ1 -Ingang van de Locatie

ROT - ???

R1 - X radius van de ingang

R2 - Y radius van de ingang

C8 - Dit blijft continu op 8

XYZ2 - Uitgang van de locatie

Rot2 - Uitgang locatie in graden

Int - Het interior nummer

Mark - De type marker

Name - Interior naam. Wordt gebruikt, om het vergelijkingen met het SCM script te definineren

Sky - Lucht. Welke kleur lucht er in de andere wereld is

I2 - Onbekend

Time On - Start de marker vanaf dit tijdstip

Time Off - Stopt de marker vanaf dit tijdstip

Lijst van luchtkleuren by Fireman

Nummer van de lucht staat gelijk aan de lucht die ernaast staat. Bijvoorbeeld voor een Blauwe Lucht, typ je achter SKY het gatal 0

0 Blue sky

1 White sky fading to black

2 Black with yellow circles in the sky

3 Same as 1

4 Same as 2

5 White fading to purple fading to black with yellow circles in the sky

6 White fading to black with yellow circles in the sky

7 White fading to green fading to black with yellow circles in the sky

8 Same as 6

9 Same as 6

10 Same as 2

11 Purple with some strange shadows and with a small seeing range

12 Same as 6

13 Same as 6

14 White fading to ocean blue fading to black with yellow circles in the sky

15 Same as 6

16 Same as 2

17 Night with fog

18 Blue fading yellow (Sunrise)

19 Blue air with white clouds

20 dDark blue air with light blue clouds

21 Dark blue air with white clouds

22 Orange with white clouds

23 Orange fading gray with orange clouds

24 Red fading to purple, you can't see anything, not even CJ.

25 Dark purple to grey with sun reflection

27 Same as 19

28 Big sun with blue sky and white clouds

29 Blue air with white clouds and a huge sun

30 Orange with dark orange clouds

Voorbeeld: 2317.82, -1026.75, 1049.21, 0, 1.6, 0.696777, 8, 2317.82, -1024.75, 1049.21, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24

Veel succes ermee! Mij is het namelijk wel gelukt. Dus voor vragen kun je bij mij terecht :sigaar:

Bewerkt: door Apple-Mac
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Als je Sanny Builder hebt voeg je dit toe in de main of intro (ergens):

Garage.ChangeType('BODLAWN', 38)
Garage.ChangeType('MODLAST', 36)
Garage.ChangeType('MDSSFSE', 38)
Garage.ChangeType('MDS1SFS', 37)
Garage.ChangeType('VECMOD', 38)
Garage.Activate('BODLAWN')
Garage.Activate('MODLAST')
Garage.Activate('MDSSFSE')
Garage.Activate('MDS1SFS')
Garage.Activate('VECMOD')

De SA-MB code weet ik zo niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...