patttt Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hoi ik ben bij de missie Are You Going To San Fierro? waar je het wiet moet verbranden als je dat gedaan hebt krijg je een raket geweer en moet je toch op de politie heli schieten als je dat doet gebeurt er niets met de heli wie weet wat ik moet doen na het verbranden van de wiet groetjes patrick Reageren
carcrash Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hoi ik ben bij de missie Are You Going To San Fierro?waar je het wiet moet verbranden als je dat gedaan hebt krijg je een raket geweer en moet je toch op de politie heli schieten als je dat doet gebeurt er niets met de heli wie weet wat ik moet doen na het verbranden van de wiet groetjes patrick je moet goed richten, dus niet in het wilde weg schieten. Als je naar het busje loopt hangt de helicopter steeds even stil, dan kun je hem wel redelijk makkelijk raken. succes. Reageren
patttt Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 oke ik zal het even proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.