bus Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) mijn pc start de insalatie van gta sa niet op help wat moet ik doen heefd iemand een idee help me er staat plaats een schijf of ander geschikt medium in cd rom station d: Bewerkt: 27 december 2006 door bus Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Heb je de legale versie van GTA San Andreas? Je zult sowieso moeten vertellen wat het wel doet en wat niet. Screenshots, computereigenschappen e.d. maken het gemakkelijker. Reageren
Gtwien Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Als je de legale versie hebt en je steekt de DVD-rom in de DVD-lezer, dan verschijnt normaalgezien altijd het startvenster van GTA San Andreas. Wat er bij jou kan zijn is dat auto-afspelen niet aan staat. Als je dus SA wilt installeren, maaar het venster verschijnt niet, is de gemakkelijkste oplossing het bestand INSTALL.EXE openen. Ik zet hier even letterlijk wat er in de handleiding van SA staat: 'Als de optie 'Automatisch bericht invoegen' is geactiveerd, verschijnt automatisch het startmenu. Gebruik anders de Verkenner om de inhoud van de disc te openen en klik op het programma INSTALL.EXE.' Het zou ook kunnen zijn dat je DVD beschadigt is, dan is de enige oplossing een nieuwe gaan halen. Met vriendelijke groeten, Gtwien Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Een uitleg voor een leek : Ga naar 'Deze computer' Klik rechts op je CD-Romdrive Klik op 'Openen' Klik op 'Install.exe' (het kan wezen dat er geen .exe achter staat, dit ligt aan je instellingen). Bewerkt: 27 december 2006 door VWO-er Reageren
masterchiller Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Een uitleg voor een leek :Ga naar 'Deze computer' Klik rechts op je CD-Romdrive Klik op 'Openen' Klik op 'Install.exe' (het kan wezen dat er geen .exe achter staat, dit ligt aan je instellingen). hep je eigenlijk wel een DVD-driver. misschien heb je een gewone CD-driver. Reageren
Goliat Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 hep je eigenlijk wel een DVD-driver. misschien heb je een gewone CD-driver. help me er staat plaats een schijf of ander geschikt medium in cd rom station d: Ja dus, als je een DVD station had gehad dan zou er alleen maar station D: staan. Tenzij je natuurlijk niet goed gelezen hebt. Het is namelijk zo dat GTA San Andreas en veel andere games(tegenwoordig zo'n beetje alle) worden gezet in de fabriek op een DVD. Om je computer deze te kunnen laten lezen heb je een DVD-rom speler nodig, heb je deze niet dan zal je PC ook niet het GTA-DVDtje kunnen lezen en dus kan je GTA ook niet instaleren. De enige optie is nu dat je een DVD speler zal moeten aanschaffen, deze heb je al voor een paar tientjes. ASUS DVD speler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.