Jump to content

Help Mods ..VC..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1. Ik snap nie hoe je skins in VC :?

2. Ik snap nie hoe je Auto's Krijg iN VC (DIe Uitleg Van Eclipse,, Doe by my De lInks Nie) :cab:

3. Ik snap nie hoe je Gebouwen in VC krijgt :bonk:

Wie HelpT Me.. P-O-S-T H-E-T H-I-E-R

post-52816-1167155433.jpg

Bewerkt: door _Mouser_
Geplaatst:

Hoi _Mouser_, ik zal je proberen te helpen.

1. Skins in Vice City zijn gewoon 'plaatjes' die textures heten. Deze zijn gewoon toevoegbaar in de map 'skins' in de root van je Vice City folder. Deze skins moeten in het formaat '.BMP' zijn en 256*256 als pixelgroote hebben. Je kan ook de model zelf veranderen. Hiermee moet je gewoon de desbetreffende bestanden vervangen in de GTA3.img . In Eclipse zijn tutorial (of deze van Flying Dutchman) staat precies uitgelegd hoe.
  2. Als vervangende programma van de IMG Tool heb ik voor jou de MultIMG. Deze is als het ware een Nederlandse vertaling van de IMG Tool. Met de MultIMG kan je ook Liberty City Stories en Vice City Stories IMG's openen. De MultIMG werkt net hetzelfde als de IMG Tool, aleen is hij gewoon Nederlandstalig. Voor de rest moet alles goed zijn.
  3. Dit is gewoon hetzelfde principe als auto's. Gewoon de originele bestanden zoeken in de GTA3.IMG, deze verwijderen, de nieuwe bestanden toevoegen, en je archief rebuilden. Net zoals alles in detail is uitgelegd in de tutorials van Flying Dutchman en Eclpise.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
Hoi _Mouser_, ik zal je proberen te helpen.
  1. Skins in Vice City zijn gewoon 'plaatjes' die textures heten. Deze zijn gewoon toevoegbaar in de map 'skins' in de root van je Vice City folder. Deze skins moeten in het formaat '.BMP' zijn en 256*256 als pixelgroote hebben. Je kan ook de model zelf veranderen. Hiermee moet je gewoon de desbetreffende bestanden vervangen in de GTA3.img . In Eclipse zijn tutorial (of deze van Flying Dutchman) staat precies uitgelegd hoe.
  2. Als vervangende programma van de IMG Tool heb ik voor jou de MultIMG. Deze is als het ware een Nederlandse vertaling van de IMG Tool. Met de MultIMG kan je ook Liberty City Stories en Vice City Stories IMG's openen. De MultIMG werkt net hetzelfde als de IMG Tool, aleen is hij gewoon Nederlandstalig. Voor de rest moet alles goed zijn.
  3. Dit is gewoon hetzelfde principe als auto's. Gewoon de originele bestanden zoeken in de GTA3.IMG, deze verwijderen, de nieuwe bestanden toevoegen, en je archief rebuilden. Net zoals alles in detail is uitgelegd in de tutorials van Flying Dutchman en Eclpise.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

:cab: Nog een ding waar staat de map waar de skins in moeten staan,, Alvast Bedankt :eten:

Geplaatst:

De map van de skins vind je in C/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/Skins. Daar zie je al de standaard skin staan. Zet hier de nieuwe skin in die je gedownload hebt. Gewoon het bestandje uitpakken en in deze map zetten, en je bent klaar.

Succes! :)

Stomme vraag natuurlijk,,

maar waar moet ic deze link intype,, (Hieronderaan) :?:?

of waar kan ik de map Gta vice city vinden..VOor Skins

C/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/Skins

Alvast Bedankt Jullie :klap:

Hopelijk Mail Je SNel Trug

Bewerkt: door _Mouser_

C < Je hardeschijf, Staat in "deze computer". Dan moet je naar de map "Program Files" dan naar "Rockstar Games" dan "Grand Theft Auto Vice City" en daar staat de map "Skins". en DAARIN zitten de skins.

Het is ook moeilijk allemaal :N ...

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:
C < Je hardeschijf, Staat in "deze computer". Dan moet je naar de map "Program Files" dan naar "Rockstar Games" dan "Grand Theft Auto Vice City" en daar staat de map "Skins". en DAARIN zitten de skins.

Het is ook moeilijk allemaal :N ...

Tanks :klap:^_^^_^^_^^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...