T.Montana Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 heej weet iemand of je in vcs screenshots kan maken en zo ja hoe dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 heejweet iemand of je in vcs screenshots kan maken en zo ja hoe dan? Deze vraag is al meerdere malen gesteld, in het vervolg raad ik je aan de zoekfunctie te gebruiken. Het is inderdaad mogelijk om in VCS Screenshots en Filmpjes van het spel te maken, hiervoor zul je wel echter wat dingen moeten doen. Allereerst zul je moeten zorgen dat je PSP de Firmwire 1.5 heeft. Indien je PSP Firmwire 2.8 heeft (Niet hoger!) kan je hem Downgraden naar Firmwire 1.5. Hiervoor raad ik je aan om simpelweg te Googelen op 2.8 Downgrader Tutorial. Is je PSP eenmaal Firmwire 1.5 is het tijd om Devhook erop te zetten, of je zet bijvoorbeeld Firmwire 3.02 OE-B erop. Hoe dit in zijn werk gaat verwijs ik je wéér naar google toe aangezien het nogal veel werk is om hier even te gaan vertellen hoe dit precies in zijn werk gaat. Is het eenmaal gelukt om de recentste versie van Devhook te laten werken, en hiermee VCS te kunnen laten draaien kan je screenshots maken door op het Muzieknootje onder je beeldscherm op je PSP te duwen. Nu wordt de door jouw gemaakte screenshot opgeslagen op je PSP en kun je hem op je PC openen. Ik wens je heel veel succes bij het installeren van Devhook en heel veel plezier met het maken van al je Screenshots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carloke Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Is het ook mogelijk om vanaf firmware 2.8.1 te downgraden naar 1.50 ? Want ik zou ook heel graag screenshots willen nemen en ik heb versie 2.8.1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Is het ook mogelijk om vanaf firmware 2.8.1 te downgraden naar 1.50 ? Want ik zou ook heel graag screenshots willen nemen en ik heb versie 2.8.1. Helaas is dit niet mogelijk. Er is nog geen downgrader ontwikkeld voor firmware 2.81. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Is het ook mogelijk om vanaf firmware 2.8.1 te downgraden naar 1.50 ? Want ik zou ook heel graag screenshots willen nemen en ik heb versie 2.8.1. Helaas is dit niet mogelijk. Er is nog geen downgrader ontwikkeld voor firmware 2.81. Alwel voor 2.8, dus nog even en voor 2.81 ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carloke Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Ok dan Ik hoop dat hij snel komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.