DdJDean Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hallo! Jullie weten waarschijnlijk wel dat er sinds GTA Liberty City Stories mooie reflecties op de auto's zitten. Daarom wil ik van jullie weten op welke auto jullie de reflecties het mooist vinden en als het kan ook welke kleur jullie het daar het mooist bij vinden passen (optioneel). Ik heb hier expres geen Poll van gemaakt, want je kan elke auto wel noemen. Boten, helicopters en motoren zijn uigesloten van deelname! Stemmen maar!
Matiscus Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 bestaat al Topic van Ik zou het zeer op prijs stellen als je zich niet met moderator werk zou bemoeien. We zijn namelijk met een heleboel moderators hier. - Slotje -
DdJDean Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Ik kan geen topic vinden met zo'n poll! Kun je een link geven? En misschien over het hoofd gezien: Het gaat over de mooiste reflectie op een auto en niet wat de mooiste auto is. Maarja een slotje mag wel als het terrecht is Bewerkt: 26 december 2006 door Mr.Twente
VforV Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Van een topic zoals deze kan je er duizend maken. Daarom lijkt het me ook niet zo'n nuttig topic. En zoals Matiscus al aangaf komt er een slotje op. >>> Door VforV: Slotje. <<<
Recommended Posts