Jump to content

NOG Need For Speed! :p

Recommended Posts

Geplaatst:

Kzit toch wel me een Lastig probleem hoor :?

Er zijn verschillende onderdelen zoals: Gewone Race's

Afvalingsrace's

... ...

Maar nu is er ook iets genaamd 'Premie's ' en da snap ik dus helemaal nie e :? Ge wordt dan zow ergens neergezet op een plaats en ge wordt onmiddelijk achtervolgd... Ik snap er echt nix van..! Het is me nog niet gelukt om 1 van deze premie's te voltooien.... :?

Uitleg graag!

Geplaatst:

Over welke NFS heb je het? Met NFS Carbon moet je nadat je een baas hebt verslagen in een race, hem achtervolgen en andersom.

Geplaatst:

Premiejagers...Daar moet je waarschijnlijk binnen de tijd weg raken van de politie.

Als je van de politie weg kan blijven krijg je een bepaald gelprijs (dacht ik)

dit kan,ik heb NFSMW niet maar ik probeer altijd te helpen!

IB

Geplaatst:

Lees wat je moet doen bij de premies. 10 minuten ofzo achtervolgd worden/10 politiewagens rammen/mollen. Dit ligt aan de premie. Als je het hebt gedaan komt er in beeld te staan dat je het hebt voltooid, nu moet je alleen nog maar ontsnappen. Klaar! ^_^

(PS. Als je juist wilt dat er meer politieswagens zijn verminderen ze, dus als je er nog maar 1 achter je aan hebt houd hem dan, raak hem niet kwijt, anders lukt het ook niet. En als je wilt ontsnappen komen er heel erg veel politiewagens op je af dus MAAK DAT JE WEGKOMT!)

Ennne... Mijn internet doet het weer! Na die 4 dagen zonder internet! Jeej!

(eigenlijk anderhalve dag, ik was weg hier ^_^)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Lees wat je moet doen bij de premies. 10 minuten ofzo achtervolgd worden/10 politiewagens rammen/mollen. Dit ligt aan de premie. Als je het hebt gedaan komt er in beeld te staan dat je het hebt voltooid, nu moet je alleen nog maar ontsnappen. Klaar! ^_^

(PS. Als je juist wilt dat er meer politieswagens zijn verminderen ze, dus als je er nog maar 1 achter je aan hebt houd hem dan, raak hem niet kwijt, anders lukt het ook niet. En als je wilt ontsnappen komen er heel erg veel politiewagens op je af dus MAAK DAT JE WEGKOMT!)

Ennne... Mijn internet doet het weer! Na die 4 dagen zonder internet! Jeej!

(eigenlijk anderhalve dag, ik was weg hier ^_^)

yep klopt, ik heb het ook allemaal gedaan en ik sta nu op blacklist 1 en heb m'n BMW terug ;) .
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...