Clowntje_93 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Wie is toch die Earnest die je belt als je de laatste Storyline missie hebt uitgespeeld; 'Keep Your Friends Close'? Ik vroeg het me al een tijdje af en kwam er weer op doordat ik laatst de storyline weer uitspeelde bij VC. Weet iemand wie dat is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Dat is de eigenaar van de Printworks, oftwel Earnest Kelly. Je kunt twee missies voor hem doen nadat je de Printworks gekocht heb. Verder komt hij ook nog in de missie "Cap the Collector". Hij wordt hier door de mannen van Sonny Forelli in elkaar geslagen. Nadat je Sonny hebt vermoord, belt deze man Tommy op om te vragen hoe het allemaal is afgelopen, etc. Dit is dus die Earnest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Oooooh HIJ Die ken ik wel. Ik was ff zijn naam vergeten. Kan gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Je kunt zijn naam helemaal niet vergeten, zijn naam wordt niet genoemd in de missies waarin hij voorkomt. We weten toevallig van het boekje en andere zaken dat hij Earnest Kelly heet, maar in het spel hoor je een gedeelte van zijn naam alleen als hij Tommy opbelt na de missie Keep Your Friends Close... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 Je hoort zijn naam wel in het filmpje van de eerste missie hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 Ow, kan wel. Ik dacht eigenlijk van niet, maar je kunt gelijk hebben. Hoe hoor je het precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Ow, kan wel. Ik dacht eigenlijk van niet, maar je kunt gelijk hebben. Hoe hoor je het precies? Bekijk het hier zelf! Bewerkt: 29 december 2006 door Die-hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 Dat is de eerste missie van het spel, daar hoor je de naam van Earnest Kelly niet. Of bedoel je Spilling the Beans? Hier hoor je het niet hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Nee, ik bedoelde de eerste missie van de Print Works Kijk hier maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Sorry, maar hier hoor ik de naam Earnest niet en Kelly ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Ik was hem wel vergeten, want ik wist wel dat ie zo heette. Van WikiGTA geloof ik. Maar daarna had ik er geen aandacht meer aan besteed. En ik hoor het ook niet in dat filmpje hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SlickTB Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Klopt ik ook niet MN 100STE POST Bewerkt: 30 december 2006 door SlickTB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.