Sseb Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 hallo, ik ben die "neger" zat van san andreas, er valt nix meer leuk aan te kleden. dus ik wil een leuke skin. en nou heb ik een leuke skin gezien, maar die is voor Vice city dat is deze halo skin. is die er ook voor san andreas? alvast bedankt., grtzzz., Sseb Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hij zou erkunnen zijn, maar het is moeilijk om te maken. Tommy Vercetti bestaat gewoon uit 1 model, met daarop een txd-bestand geplakt. CJ echter, bestaat uit meerdere bestanden. Voeten, Benen, romp en hoofd staan allemaal los van elkaar. Het zou dus behoorlijk moeilijk zijn om te maken. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) ik wil hem best maken hoor het is niet zo moeilijk, het duurt alleen wel wat lang... en hij wordt misschien niet zo heel mooi, maar ik zal het proberen EDIT: de dff (de vorm zeg maar) zal alleen niet lukken... ik kan niet zo goed modellen dus hij heeft nog wel dezelfde vorm als cj, is dat erg? EDIT2: Ik ben bang dat het me niet gaat lukken. Ik was vergeten dat txd workshop het niet meer deed... en dat heb ik nodig, dus sorry. iemand anders zal het moeten doen (ja dat moet ) Bewerkt: 26 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Sseb Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) ik heb hem gevonden hier voor de mensen die hem ook willen. maar het is een .zip document dus hij doet het niet. want er zit alleen een .txd in een geen DFF. hoe moet ik dit oplossen? Edit: dit had ik al een keer gevraagt in deze topic, ik ga er van uit dat ik nu van dat het ongeveer het zelfde is, right? Bewerkt: 26 december 2006 door Sseb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.