Jump to content

Storyline uitgespeeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

heeft iemand misschien een savegame waarbij de storyline al is uitgespeeld (dus totenmet end of the line), maar de wang cars missies nog niet zijn gedaan? ik heb namelijk dat hele gebouw veranderd en die auto's staan nogal in de weg snappen jullie... ik heb gemerkt dat de main.scm aanpassen ook niet lukt dus...

bedankt! :cya:

Geplaatst:
Hallo,

heeft iemand misschien een savegame waarbij de storyline al is uitgespeeld (dus totenmet end of the line), maar de wang cars missies nog niet zijn gedaan? ik heb namelijk dat hele gebouw veranderd en die auto's staan nogal in de weg snappen jullie... ik heb gemerkt dat de main.scm aanpassen ook niet lukt dus...

bedankt! :cya:

Op »deze« site kun je savegames downloaden. Omdat de 4 'Wang Cars' missies helemaal onderaan staan ga ik er vanuit dat die pas na 'End of the Line' zijn gedaan. Probeer het eens uit zou ik zeggen..

Geplaatst:

verkeerde versie... :-(

die is toch v1? wat ik zo vaag vind, volgens mij heb ik v1. ik kan wel mods etc installeren, maar geen v1 savegames doen (alleen v2 savegames)...vaag

Geplaatst:
verkeerde versie... :-( die is toch v1? wat ik zo vaag vind, volgens mij heb ik v1. ik kan wel mods etc installeren, maar geen v1 savegames doen (alleen v2 savegames)...vaag

Heb je het topic van SummerBase, Typhoon en -Matthijs- al geraadpleegd? Dit zijn savegames van versie 2 van San Andreas, die jij dus zoekt. Aangezien jij een savegame wilt waar de storyline al voltooid is zul je de laatste savegame in dat topic moeten downloaden, die als titel luidt: "End of the Line". Dit topic kun je hier vinden.

Geplaatst:

ja maar daar bij ernd of the line staan die wagens er al...

is er niet iemand die de storyline uit heeft en de rijschool niet kan passeren? hier posten aub :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...