Jump to content

Resolutie naar 1024 x 768

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de zoek functie gebruikt, maar ik zie nergens een goed antwoordt :o

Zoals de vraag al zegt: Ik wil die resolutie veranderen naar 1024 x 768 ..

Maar het lukt me maar niet kan alleen tussen 600 x nog wat x 32 of x 16 kiezen ..

Ik kan me herinderen dat ik vorig jaar toen ik hem instal ook dat probleem had, maar dat ik toen gewoon een knop moest indrukken ofzo en niet 1.01 hoefte te downloaden..

Dus vraag ik jullie hoe kan ik de resolutie naar 1024 x 768 veranderen ?

Geplaatst:
Ik heb de zoek functie gebruikt, maar ik zie nergens een goed antwoordt :o

Zoals de vraag al zegt: Ik wil die resolutie veranderen naar 1024 x 768 ..

Maar het lukt me maar niet kan alleen tussen 600 x nog wat x 32 of x 16 kiezen ..

Ik kan me herinderen dat ik vorig jaar toen ik hem instal ook dat probleem had, maar dat ik toen gewoon een knop moest indrukken ofzo en niet 1.01 hoefte te downloaden..

Dus vraag ik jullie hoe kan ik de resolutie naar 1024 x 768 veranderen ?

van het spel of van je hele pc??? :?

Geplaatst:

Vanaf het begin dat je het spel opstart moet je dat kunnen doen. Options - Display Options - Advanced, en daar moet je het kunnen veranderen met je scrollwieltje.

Update je videokaart als het echt niet lukt. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Vanaf het begin dat je het spel opstart moet je dat kunnen doen. Options - Display Options - Advanced, en daar moet je het kunnen veranderen met je scrollwieltje.

Update je videokaart als het echt niet lukt. ;)

Het ligt niet aan m'n videokaart, want de vorige keer dat ik hem installeerden kon ik ook niet verder dan 600 x 468 x 16 of 600 x 468 x 32 ..

Toen moest ik ik iets indrukken en toen verandere hij opeens naar 1024 enz.

Zo wil ik het hebben http://img136.imageshack.us/img136/8757/naamloosoh1.gif :)

De screen heb ik alleen wel ff verkeerd opgeslagen ^^

EDIT: Zou iemand kunnen helpen lol ^^

Kan iemand mij a.u.b. helpen :?

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik in het vervolg de EDIT-knop :).<<<

Bewerkt: door GTA_Rider
Geplaatst:

Ik zou niet direct iets kunnen bedenken waarom je de resolutie niet naar 1024 kunt zetten:

- Zorg ervoor dat je beeldscherm resolutie op 32 bits staat (rechts klikken op bureaublad -> eigenschappen-> instellingen)

- Dan ga je naar Options -> Display -> Advanced -> resolution en daar scroll je dan (muiswieltje) tot je de juiste resolutie hebt, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar probeer eens dezelfde opties te selecteren als in de bijgevoegde screen of als in jouw screen

resolutionse8.jpg

Veel succes,

Gtwien

Geplaatst:
Ik zou niet direct iets kunnen bedenken waarom je de resolutie niet naar 1024 kunt zetten:

- Zorg ervoor dat je beeldscherm resolutie op 32 bits staat (rechts klikken op bureaublad -> eigenschappen-> instellingen)

- Dan ga je naar Options -> Display -> Advanced -> resolution en daar scroll je dan (muiswieltje) tot je de juiste resolutie hebt, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar probeer eens dezelfde opties te selecteren als in de bijgevoegde screen of als in jouw screen

resolutionse8.jpg

Veel succes,

Gtwien

Hij staat al op 32 bits :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...