SlayerTwist Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb de zoek functie gebruikt, maar ik zie nergens een goed antwoordt :o Zoals de vraag al zegt: Ik wil die resolutie veranderen naar 1024 x 768 .. Maar het lukt me maar niet kan alleen tussen 600 x nog wat x 32 of x 16 kiezen .. Ik kan me herinderen dat ik vorig jaar toen ik hem instal ook dat probleem had, maar dat ik toen gewoon een knop moest indrukken ofzo en niet 1.01 hoefte te downloaden.. Dus vraag ik jullie hoe kan ik de resolutie naar 1024 x 768 veranderen ? Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb de zoek functie gebruikt, maar ik zie nergens een goed antwoordt :oZoals de vraag al zegt: Ik wil die resolutie veranderen naar 1024 x 768 .. Maar het lukt me maar niet kan alleen tussen 600 x nog wat x 32 of x 16 kiezen .. Ik kan me herinderen dat ik vorig jaar toen ik hem instal ook dat probleem had, maar dat ik toen gewoon een knop moest indrukken ofzo en niet 1.01 hoefte te downloaden.. Dus vraag ik jullie hoe kan ik de resolutie naar 1024 x 768 veranderen ? van het spel of van je hele pc??? Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Vanaf het begin dat je het spel opstart moet je dat kunnen doen. Options - Display Options - Advanced, en daar moet je het kunnen veranderen met je scrollwieltje. Update je videokaart als het echt niet lukt. Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Vanaf het begin dat je het spel opstart moet je dat kunnen doen. Options - Display Options - Advanced, en daar moet je het kunnen veranderen met je scrollwieltje.Update je videokaart als het echt niet lukt. Het ligt niet aan m'n videokaart, want de vorige keer dat ik hem installeerden kon ik ook niet verder dan 600 x 468 x 16 of 600 x 468 x 32 .. Toen moest ik ik iets indrukken en toen verandere hij opeens naar 1024 enz. Zo wil ik het hebben http://img136.imageshack.us/img136/8757/naamloosoh1.gif De screen heb ik alleen wel ff verkeerd opgeslagen ^^ EDIT: Zou iemand kunnen helpen lol ^^ Kan iemand mij a.u.b. helpen >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik in het vervolg de EDIT-knop .<<< Bewerkt: 27 december 2006 door GTA_Rider Reageren
Gtwien Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik zou niet direct iets kunnen bedenken waarom je de resolutie niet naar 1024 kunt zetten: - Zorg ervoor dat je beeldscherm resolutie op 32 bits staat (rechts klikken op bureaublad -> eigenschappen-> instellingen) - Dan ga je naar Options -> Display -> Advanced -> resolution en daar scroll je dan (muiswieltje) tot je de juiste resolutie hebt, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar probeer eens dezelfde opties te selecteren als in de bijgevoegde screen of als in jouw screen Veel succes, Gtwien Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik zou niet direct iets kunnen bedenken waarom je de resolutie niet naar 1024 kunt zetten:- Zorg ervoor dat je beeldscherm resolutie op 32 bits staat (rechts klikken op bureaublad -> eigenschappen-> instellingen) - Dan ga je naar Options -> Display -> Advanced -> resolution en daar scroll je dan (muiswieltje) tot je de juiste resolutie hebt, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar probeer eens dezelfde opties te selecteren als in de bijgevoegde screen of als in jouw screen Veel succes, Gtwien Hij staat al op 32 bits Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.