Jump to content

Zelfde schip!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, iemand al opgevallen dat het schip dat in LS aangemeerd ligt, in de GTA-VC tijd in VC lag? Het is dat schip waar Tommy heen moest om iets te weten te komen over een koerier! :Y

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja klopt, Helaas was dit al bekend. Dat schip waar we het over hebben staat ook in de haven van GTA III. Met die missie dat je 8-Ball dekking moet geven met een sniper-rifle terwijl hij op het schip is. Die missie vergeet ik nooit meer. Die actie-scéne op het laatst was geweldig met dat schip dat de lucht in ging :Y Maar ja we hebben het nu over GTA SA en niet over GTA III :puh:

Mazzel 8)

EDIT: Oh ik las het niet helemaal goed. Maar ja, weer wat geleerd ;)

Bewerkt: door paul007
Geplaatst: (bewerkt)

nee dat is een ander schip dat in vc ligt

ik maak wel plaatjes:

gallery139jn7.th.jpg

schip dat ik bedoel LS

gtavc2006122621102090rd7.th.png

schip dat ik bedoel VC

gtavc2006122621130962go2.th.png

schip dat paul007 bedoelt in VC

gta32006122621185131fw6.th.png

schip dat paul007 bedoelt in LC

NU DUIDELIJK?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Blijkbaar zijn er 2 schepen die in beide GTA's aanwezig zijn. Hoe moest paul weten welk schip jij bedoelt? ;)

Geplaatst:

Volgens mij heeft dit gewoon te maken (2 dezelfde schepen) dat R* te lui is om nog een nieuw schip te maken... Net zoals die schansen in de rijschool, die zijn hetzelfde als de bootschansen in VC

Geplaatst:
screen is genomen met Med. deze hangt ergens in een interieur

maar volgens mij is dit een schip apart, dus niet die in ls of vc. want het is nogal leeg...

bij ls zou je die rode kraan moeten zien en bij vc de palmbomen en de loopschans(of hoe dat ook heet...)

ik zoek hem zo wel in het interieur

Geplaatst:
Volgens mij heeft dit gewoon te maken (2 dezelfde schepen) dat R* te lui is om nog een nieuw schip te maken... Net zoals die schansen in de rijschool, die zijn hetzelfde als de bootschansen in VC

Ik vind het ook niet nodig om er zoveel verschillen in te maken, ik vind het wel belangrijk dat er verschil in zit, maar schepen waar je niks mee kunt, is niet het belangrijkste. Het was beter geweest om in de gekochte huizen meer verschil te maken van de binnenkant.

De schepen lijken allemaal op elkaar, maar Les Cargo, van GTA 3, is volgens mij ergens in Vice City gezonken, maar dat is al bekend.

Het gaat wel over GTA San Andreas, dus ik zal wat toevoegen. Die schepen van San Andreas zijn niet hetzelfde als de vorige GTA's, het zijn echt andere, alleen ze lijken veel op elkaar.

(((Het is wel raar dat Les Cargo in 1986 (Vice City) is gezonken en dat hij in 2001 (GTA 3) er gewoon aangemeerd ligt in Portland)))

Geplaatst:

Ik vind het ook niet nodig om er zoveel verschillen in te maken, ik vind het wel belangrijk dat er verschil in zit, maar schepen waar je niks mee kunt, is niet het belangrijkste. Het was beter geweest om in de gekochte huizen meer verschil te maken van de binnenkant.

De schepen lijken allemaal op elkaar, maar Les Cargo, van GTA 3, is volgens mij ergens in Vice City gezonken, maar dat is al bekend.

Het gaat wel over GTA San Andreas, dus ik zal wat toevoegen. Die schepen van San Andreas zijn niet hetzelfde als de vorige GTA's, het zijn echt andere, alleen ze lijken veel op elkaar.

(((Het is wel raar dat Les Cargo in 1986 (Vice City) is gezonken en dat hij in 2001 (GTA 3) er gewoon aangemeerd ligt in Portland)))

Nee, ik denk dat het echt eenzelfde schip is. Dat ze het expres zo hebben gedaan. mss een easteregg...

en trouwens, er is geen enkel schip gezonken in vc hoor!

dat ene schip dat ik bedoel, heeft geen nam.

dat schip in vc van paul is van libertine. en in gtaIII is die van LES cargo.

Geplaatst:

In Vice City is wel een schip gezonken, het werd nog als Easter Egg aangegeven. Het was niet de Les Cargo, maar de Chartered Libertine Lines. (misschien moet je wat meer op Wikigta kijken) Klik. Er zijn zelfs 2 scheepswrakken gezonken!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...