gtadealer Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 heeft iemand een hint of een plattegrond ervan ofzo ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Helaas voor jou is er géén aparte vindplaats voor de Ventoso. Je zult hem dus maar op goed geluk tegen moeten komen. Wél staat er een Ventoso tegen het muurtje van de Fort Baxter legerbasis rechts van de poorten tijdens de missie 'Conduct Unbecoming', maar verder zou ik het zo niet weten. Je zult de Ventoso dus echt op goed geluk moeten vinden. Ik ben het meestal wel in Vice Point tegengekomen. Veel succes met zoeken naar de Ventoso! Reageren
gtadealer Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Helaas voor jou is er géén aparte vindplaats voor de Ventoso. Je zult hem dus maar op goed geluk tegen moeten komen. Wél staat er een Ventoso tegen het muurtje van de Fort Baxter legerbasis rechts van de poorten tijdens de missie 'Conduct Unbecoming', maar verder zou ik het zo niet weten. Je zult de Ventoso dus echt op goed geluk moeten vinden. Ik ben het meestal wel in Vice Point tegengekomen.Veel succes met zoeken naar de Ventoso! hoe ziet die er eigenlijk uit ik zag het op wikigta naar geen plaatje en ook geen vindplaats ! heeft iemand een plaatje ? Helaas voor jou is er géén aparte vindplaats voor de Ventoso. Je zult hem dus maar op goed geluk tegen moeten komen. Wél staat er een Ventoso tegen het muurtje van de Fort Baxter legerbasis rechts van de poorten tijdens de missie 'Conduct Unbecoming', maar verder zou ik het zo niet weten. Je zult de Ventoso dus echt op goed geluk moeten vinden. Ik ben het meestal wel in Vice Point tegengekomen. Veel succes met zoeken naar de Ventoso! hoe ziet die er eigenlijk uit ik zag het op wikigta naar geen plaatje en ook geen vindplaats ! heeft iemand een plaatje ? ???? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Helaas voor jou is er géén aparte vindplaats voor de Ventoso. Je zult hem dus maar op goed geluk tegen moeten komen. Wél staat er een Ventoso tegen het muurtje van de Fort Baxter legerbasis rechts van de poorten tijdens de missie 'Conduct Unbecoming', maar verder zou ik het zo niet weten. Je zult de Ventoso dus echt op goed geluk moeten vinden. Ik ben het meestal wel in Vice Point tegengekomen. Veel succes met zoeken naar de Ventoso! hoe ziet die er eigenlijk uit ik zag het op wikigta naar geen plaatje en ook geen vindplaats ! heeft iemand een plaatje ? Helaas voor jou is er géén aparte vindplaats voor de Ventoso. Je zult hem dus maar op goed geluk tegen moeten komen. Wél staat er een Ventoso tegen het muurtje van de Fort Baxter legerbasis rechts van de poorten tijdens de missie 'Conduct Unbecoming', maar verder zou ik het zo niet weten. Je zult de Ventoso dus echt op goed geluk moeten vinden. Ik ben het meestal wel in Vice Point tegengekomen. Veel succes met zoeken naar de Ventoso! hoe ziet die er eigenlijk uit ik zag het op wikigta naar geen plaatje en ook geen vindplaats ! heeft iemand een plaatje ? ???? Dit een plaatje van WiKiGTA: In deze missie kun je hem ook verkrijgen door Brain Forbes ervan af te schieten in de missie 'The Bum Deal' en hem daarna te pakken. Er staat er ook 1 voor de 'White Stallionz Bar' in deze missie . Bewerkt: 26 december 2006 door ASPHALT Reageren
gtadealer Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 nog steeds geen Ventoso gevonden in vice point ! Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 nog steeds geen Ventoso gevonden in vice point ! Ik heb dan ook niet gezegd dat de Ventoso gegarandeerd in Vice Point zal rijden, maar ik heb hem daar wél een aantal keer gezien. Ik denk dat je maar het beste aan de Ventoso zal moeten komen door middel van de missies die ik en ASPHALT hierboven hebben opgenoemd, namelijk 'Conduct Unbecoming' en 'The Burn Deal'. Reageren
gtadealer Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ik heb 100% completed ik ga niet helemaal opnieuw beginen I love free ride with bikes Reageren
gtadealer Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 YES heb er vandaag een gevonden een rode die is lol kleine banden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.