04-Ron Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) als je al die vlieglesse hebt gehaald komt er een missie en ik weet niet hoe ik hem kan hale dan moet je moet zo's vliegtuig (Rustler) vlieg en dan komt er tijd bij te staan van 10 minute volgens mij maar als je dan vliegt komt er ook zo's balk bij en ik vlieg dan laag dan gaat die balk niet vol maar dan word ik nog beschote met rakkete .. :blink: weet iemand hoe ik deze missie kan hale ? Bewerkt: 15 november 2004 door 04-Ron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen_23v Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 eyzz dan vlieg je over de leger bassis (no flyzone) daar moet je om heen vliegen dan gebeurt het niet . ik ben gewoon helemaal omgevlogen via het water eerst helemaal naar het noorden en dan als je daar bent helemaal naar het westen en als je daar bent helemaal naar het zuiden (over het water) dan heb je ook geen last van bergen dat je te hoog vliegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
04-Ron Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ja ik heb hem gehaald haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.