m4v3r1ck Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik ben op dit gebied totaly n00b gwoon ik weet er helemaal niks van dus kom niet met moeilijke termen want ik zou echt niet weten wat je bedoelt :$ daarom vraag ik ook aan jullie of jullie het voor mij willen doen (als jullie dat willen doen voor mij) ik heb een scooter gevonden een gilera runner 50 sp ik zal onderaan een link zetten. maar die is voor sa en ik speel liever vc, ik had gelezen dat je van vc over kan zetten op sa dus dat zal andersom ook wel mogenlijk zijn denk ik zo . zou iemand voor mij het om kunnen zetten naar vc zodat ik hem op vc kan installeren dat ik lekker met een runertje kan rijden . mijn msn is benny@bbst.nl de link van de scooter is: http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/113924...mp;%20Fubar.rar willen jullie het please voor me doen:) Alvast bedankt. Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik heb geen idee hoe dat moet hoor, maar ik weet wel dat je op dit forum geen E-mail adressen mag plaatsen . Reageren
yvea0 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Als eerst zal je toestemming nodig hebben van de maker, en ten 2e, Hoe kom je erbij dat je vc liever speelt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.