Jump to content

je mooiste momenten


diamond

Recommended Posts

dit is een topic waar je alles over gta nog kwijt kan wat je mooiste momenten waren van alle gta's en de mooiste missies :Y

mijne waren de gta sanandreas missies en de radiozenders van gta vice city waren ook mooi om naar te luisteren en hoe denken jullie dat gtaIV eruit gaat zien kwa auto's enzo 8)

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste missies van alle 3D GTA's, dus vanaf GTA3 waren altijd heel goed. bij GTA3 op de dam. bij vice city in het Vercety estate, en bij San Andreas eerst in dat brandende gebouw en daarna achter die brandweerwagen aan.

Ook het gebied van San Andeas vond ik wel vet, met de woestijn, en de echte steden zeg maar, Las Venturas, Los Santos, San Fierro. heel mooi, alleen dat boerenland stuk vond ik weer wat minder en die missies waren ook saai.

GTA4 moet leuk blijfen ook als de missies zijn gehaald, ik laat het maar aan rockstar over om te bedenken hoe ze dat gaan doen. maar ik denk niet dat ze daar wat aan doen.

mvg,

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste momenten met GTA spellen zijn dat je het storyline uitspeelt.. krijg je naar mijn mening zeker mooie momenten mooie muziek erbij je luistert altijd wat de hoofdpersonages met elkaar bespreken.. zoals in GTA San Andreas ''CJ het is nu allemaal over'' klinkt zeer opluchtend... of bij ViceCityStories maak je ook grappige momenten mee toen Victor ''Martinez & Mendez'' had uiteindelijk gedood dat Lance nog aankomt en ze te grazen wil nemen dat zijn toch wel leuke en grappige momenten en mooie

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moet dit toch naar het onzin . Het heeft niet echt een vast onderwerp dus . Kan iemand dit aub verplaatsen . Mods of schapen ofzo :);) . Verder was mijn mooiste moment toen ik nog net op het laatse moment me de laaste missie van vice city stories lukte .Die zonder cheats toch erg moeilijk was :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...