GwnHugo Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Een dure gitaar tweedehands is idd meestal wel goed. Als je een dure gitaar hebt ga je hem ook niet verwaarlozen. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik wil deze gitaar. Alleen heb ik nog maar de helft van het geld. Klik Suhr pro series s1 @hierboven: Idd, toen ik net begon dacht ik dat mijn gitaar geweldig was. Ik vraag me af waarom je die wilt kopen terwijl je voor veel minder geld een echte Strat kunt krijgen Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik vind zo'n Suhr gewoon vetter klinken. Een Fender heeft ook mooi geluid, maar een Suhr klinkt gewoon overtuigender vind ik. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 ik ben nu al aan het sparen voor een gibson les paul ofzo, wel 2dehand natuurlijk anders ben ik 5 jaar bezig. en van de gitaar merk ik idd niet veel van, alleen dat als ik mijn vingers over de onderste 3 snaren slide, dat de snaren gaan piepen ik kan btw al e intro van metallica - nothing else matters, echt de makkelijkste ooit Je had beter doorgespaard ipv dit kutding te kopen. ik heb deze gekocht omdat, als ik gitaar spelen niks vond ik niet met bijvoorbeeld een duur ding opgescheept zit, en waarom alleen negatief commentaar leveren, alsof jullie goede gitaren hebben (vergeet niet dat dit mijn eerste gitaar is en ik een ervaring heb). Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ja, ik snap je wel. Maar voor weinig geld zou je gewoon een veel betere gitaar kunnen kopen. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Ja, ik snap je wel. Maar voor weinig geld zou je gewoon een veel betere gitaar kunnen kopen. das waar. de gitaar is ook niet bepaald geweldig, ik haal me vingers open aan de brug Bewerkt: 7 april 2010 door Royboow Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Dan zou ik hem maar vervangen. Het laatste wat je moet hebben is dat je je hand open snijdt. Wat je ook kan doen is proberen om de scherpe stukjes rond te maken (werkt iig wel bij een prs se custom). Of je kan er iets zachts omheen doen. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Dan zou ik hem maar vervangen. Het laatste wat je moet hebben is dat je je hand open snijdt. Wat je ook kan doen is proberen om de scherpe stukjes rond te maken (werkt iig wel bij een prs se custom). Of je kan er iets zachts omheen doen. Laat maar bedankt voor de tip in ieder geval Bewerkt: 7 april 2010 door Royboow Reageren
moechy Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 ik ben nu al aan het sparen voor een gibson les paul ofzo, wel 2dehand natuurlijk anders ben ik 5 jaar bezig. en van de gitaar merk ik idd niet veel van, alleen dat als ik mijn vingers over de onderste 3 snaren slide, dat de snaren gaan piepen ik kan btw al e intro van metallica - nothing else matters, echt de makkelijkste ooit Je had beter doorgespaard ipv dit kutding te kopen. ik heb deze gekocht omdat, als ik gitaar spelen niks vond ik niet met bijvoorbeeld een duur ding opgescheept zit, en waarom alleen negatief commentaar leveren, alsof jullie goede gitaren hebben (vergeet niet dat dit mijn eerste gitaar is en ik een ervaring heb). Toevallig. Hebben wij wel goede gitaren. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Mijn vader kwam laatst aanzetten met een gitaar, een Squier Strat (Rosewood, na wat gesurf op het interwebz), en wat boekjes en een Zoom pedaal geval (wat werkt als een pre-amp, waardoor ik het dus gewoon in normale speakers of headsets kan inpluggen). Ik heb er sindsdien niet echt naar gekeken, maar sinds een week ben ik toch maar aan dat boekje begonnen. Mijn enige probleem is, is dat het best wel pijn aan de vingers van mijn linkerhand (waarmee ik de snaren dus indruk) Nu staat er in het boekje dat dit na een paar weken wel weggaat, maar hoelang duur dit precies meestal? Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Mijn vader kwam laatst aanzetten met een gitaar, een Squier Strat (Rosewood, na wat gesurf op het interwebz), en wat boekjes en een Zoom pedaal geval (wat werkt als een pre-amp, waardoor ik het dus gewoon in normale speakers of headsets kan inpluggen). Ik heb er sindsdien niet echt naar gekeken, maar sinds een week ben ik toch maar aan dat boekje begonnen. Mijn enige probleem is, is dat het best wel pijn aan de vingers van mijn linkerhand (waarmee ik de snaren dus indruk) Nu staat er in het boekje dat dit na een paar weken wel weggaat, maar hoelang duur dit precies meestal? Tot je eelt hebt gegroeit, dus tot die tijd gewoon nog even pijn lijden totdat je eelt op je vingertoppen hebt gekweekt. Bewerkt: 7 april 2010 door PowerPats Reageren
moechy Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Inderdaad. Maar Bv Als je pols begint pijn te doen kan je beter stoppen en even ontspannen. Zelfde geld als je vingers teveel pyn doen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik heb ook wel eens dat ik na langdurige gitaarsessies enorme kramp in mijn vingers krijg, Maar ik heb juist geleerd dat je dan juist verder moet gaan omdat je zo je vingers traint om sterker te worden qua gitaarspelen. Weet niet of dat goed is of niet. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik heb daar sinds ik speel nog nooit last van gehad. Reageren
moechy Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik heb ook wel eens dat ik na langdurige gitaarsessies enorme kramp in mijn vingers krijg, Maar ik heb juist geleerd dat je dan juist verder moet gaan omdat je zo je vingers traint om sterker te worden qua gitaarspelen. Weet niet of dat goed is of niet. Kramp en pyn is groot verschil hé . Ik heb bv altyd last van men pols als ik Sweet Dreams Heb gespeeld. Vraag me niet waarom xD. Maar als het echt pyn doet kan je beter niet door gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.