lexus123 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Heb net All the small things geleerd (Blink-182). Maar ik zit met een probleem met de Greenday-liedjes. Bij American Idiot heb ik nooit de juiste klank zoals hij dat speelt, (bij All the small things). En ik bedoel niet van slecht spelen, maar bv. meer zwaarder enzo... Hoe kan ik dit verhelpen? Stemmen? Reageren
Dakendak Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Heb net All the small things geleerd (Blink-182). Maar ik zit met een probleem met de Greenday-liedjes. Bij American Idiot heb ik nooit de juiste klank zoals hij dat speelt, (bij All the small things). En ik bedoel niet van slecht spelen, maar bv. meer zwaarder enzo... Hoe kan ik dit verhelpen? Stemmen? Nee, hij is gestemd. Ik bedoel dat als ik het speel, het veel 'doffer' klinkt dan het origineel. Reageren
moechy Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Heb net All the small things geleerd (Blink-182). Maar ik zit met een probleem met de Greenday-liedjes. Bij American Idiot heb ik nooit de juiste klank zoals hij dat speelt, (bij All the small things). En ik bedoel niet van slecht spelen, maar bv. meer zwaarder enzo... Hoe kan ik dit verhelpen? Stemmen? Nee, hij is gestemd. Ik bedoel dat als ik het speel, het veel 'doffer' klinkt dan het origineel. Speel eens met je effecten op je versterker en dat knopje voor je elementen te verplaatsen tot je de klank hebt. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Slechte gear misschien? Je moet niet meteen verwachten dat alles hetzelfde klinkt als bij het nummer. Jij hebt waarschijnlijk een andere gitaar, versterker etc. Bewerkt: 28 april 2010 door GwnHugo Reageren
moechy Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Slechte gear misschien? Je moet niet meteen verwachten dat alles hetzelfde klinkt als bij het nummer. Jij hebt waarschijnlijk een andere gitaar, versterker etc. Dat kan het ook zijn. Maar als je al ongeveer in de buurt komt van dat geluid mag je blij zijn . Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Ik heb even de trail versie van Guitar Pro 6 gedownload. Klinkt een stuk beter dan de vorige! Klik Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Johnny Cash - Hey Hey Train Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Johnny Cash - Hey Hey Train Volgens mij zit je in het verkeerde topic. OT: Ik ga waarschijnlijk morgen een nieuwe gitaar kopen! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Fender american standard stratocaster. Alleen ik mag hem pas dinsdag kopen, omdat mijn moeder is gaan zeuren. Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Fender american standard stratocaster. Alleen ik mag hem pas dinsdag kopen, omdat mijn moeder is gaan zeuren. , je hebt nog geen nieuws gepost? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik had geen zin om dubbel te posten. Ik heb hem inmiddels al wel. Kijk maar op mijn profiel voor een foto. Ik zal nog wel meer foto's maken. Maar het is echt een veel betere gitaar dan mijn andere. Samen met de Marshall klinkt het echt heel erg vet. Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik had geen zin om dubbel te posten. Ik heb hem inmiddels al wel. Kijk maar op mijn profiel voor een foto. Ik zal nog wel meer foto's maken. Maar het is echt een veel betere gitaar dan mijn andere. Samen met de Marshall klinkt het echt heel erg vet. Heel mooie gitaar ... Ik weet eigenlijk niet welke de mijne is... Hij heeft deze vorm, alleen is hij volledig zwart... Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) Ik kan de afbeelding niet zien. @hierbeneden: Ik zie hem nog steeds niet. Maar ik kan wel in de link zien dat het Billy Armstrong is. Dus je hebt een Billy Armstrong Gibson? Bewerkt: 15 mei 2010 door GwnHugo Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik kan de afbeelding niet zien. Link: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.