Dakendak Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Andere afbeelding: (Anders: Klik) Reageren
moechy Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 En New Divide van Linkin Park kan ik ook weer. Gaat goed de laatste tijd. Reageren
Remcconen Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik wil binnenkort ook maar eens beginnen met gitaar spelen. Waarmee kan ik het beste beginnen? En hoe? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik zou eerst een gitaar lenen/kopen. Liever lenen als het kan, want als je het niet leuk vind zit je weer met een gitaar opgescheept. Daarna zou ik op les gaan of op internet voor gitaarlessen zoeken. Meestal mag je wel een paar proeflessen of zo. www.justinguitar.com vind ik zelf een goede site om het te leren. Er zijn ook wel Nederlandse sites volgens mij, maar die zijn minder duidelijk vind ik. Je hoeft alleen een beetje Engels te kunnen. Dan zou ik daar eerst wat akkoorden proberen te leren en wat nummers. Als het dan goed gaat zou ik sowieso wel op les gaan. Vooral theorie kan een gitaarleraar beter uitleggen dan een site op internet. Het is trouwens het beste om met akoestische gitaar te beginnen. Van akoestisch naar elektrisch gaat namelijk veel makkelijker dan van elektrisch naar akoestisch. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Hugo Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik haal m'n liedjes van Ultimate-guitar... Maar dit is eigenlijk alleen nuttig als je al wat weet van akkoorden..; Je moet ook wel weten dat jouw akoestische gitaar geen echte rocker gaat worden, dus als je ruiger wilt, zou ik elektrisch nemen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 BUMP: Ik ben aan het sparen voor een nieuwe versterker, maar ik weet niet welke ik moet kiezen. En natuurlijk wil ik jullie hulp Budget:1000-1200 euro... (Heel misschien hoger) Waarvoor:Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar ik speel vooral punk(-rock) en emo. Bedankt! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Een Marshall is wel goed. De distortion is echt heilig vind ik. Ik weet niet precies wel model je moet nemen. Het ligt eraan of je ermee wil optreden of als oefen versterker gebruikt. Reageren
Dakendak Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Een Marshall is wel goed. De distortion is echt heilig vind ik. Ik weet niet precies wel model je moet nemen. Het ligt eraan of je ermee wil optreden of als oefen versterker gebruikt. Wel, ik speel natuurlijk nog niet zo lang, en zie mezelf niet zo direct op een podium staan. Maar natuurlijk wil ik wel goede kwaliteit... EDIT: Dit? Dit is toch geen versterker? Bewerkt: 1 juni 2010 door Dakendak Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Een marshall versterker. Eentje als op mijn profiel staat. Die is alleen 20/30 jaar oud dus die kan je niet meer kopen in de winkel. Zoiets bijvoorbeeld is wel goed. Maar wat voor gitaar heb je eigenlijk? Dat is ook wel belangrijk. EDIT: Ik bedoel trouwens de distortion die ingebouwd is in de versterker. Bewerkt: 1 juni 2010 door GwnHugo Reageren
Dakendak Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Euh, die Billie Joe armstrong gitaar. (zie bovenste posts) Alleen heb ik onder mijn snaren twee blokjes waar IBZ-LZ op staat. Ik neem later wel een foto. Zijn de Peavy versterkers goed? Deze, exact hetzelfde alleen in het zwart bij mij Bewerkt: 1 juni 2010 door Dakendak Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Euh, die Billie Joe armstrong gitaar. (zie bovenste posts) Alleen heb ik onder mijn snaren twee blokjes waar IBZ-LZ op staat. Ik neem later wel een foto. Zijn de Peavy versterkers goed? Deze, exact hetzelfde alleen in het zwart bij mij Is hij zo slecht Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Dat is geen Billy joe Armstrong gitaar. Dat is een Ibanez. Billy Joe Armstrong speelt op gibson. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Ik zei dat hij dezelfde vorm had . Maar wat met m'n versterker? Want die van Peavey lijken me goed... Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Peavey versterkers zijn ook wel goed. Je moet maar eens een Marshall en een Peavey naast elkaar proberen. Hoe lang speel je eigenlijk al gitaar? Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Peavey versterkers zijn ook wel goed. Je moet maar eens een Marshall en een Peavey naast elkaar proberen. Hoe lang speel je eigenlijk al gitaar? 1 jaar , maar ik kan toch al wat nummers spelen... American Idiot Jesus of Suburbia Highway To Hell All The Small Things Wake Me Up When September Ends One Men Army Holiday Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.