Jump to content

The Guitar

Ice Banana

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik jou was zou ik eerst maar eens nog wat jaren gitaar spelen voor je een versterker van 1000 euro gaat kopen. :puh:

Bewerkt: door GwnHugo
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

268

• GwnHugo

193

• NickyHendriks

103

• StijnGTA

74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik eerst maar eens nog wat jaren gitaar spelen voor je een versterker van 1000 euro gaat kopen. :puh:

Best wel :puh:.

Overigens zou ik na de zomer een nieuwe versterker willen kopen.

Weet alleen niet welke.

Niet al te duur en ook niet te ver gevorderd.

Maar wel een betere dan de Roland Cube 20x.

Is er een betere of kan ik het beter even verder doen met deze?

Geplaatst:

:puh:, ja misschien wel maar wat is het verschil? Nu een goede versterker of over 6 jaar een versterker?

Geplaatst:

:puh:, ja misschien wel maar wat is het verschil? Nu een goede versterker of over 6 jaar een versterker?

Je kan over 6jaar veel beter spelen dan nu?

Geplaatst:

Sowieso kijken mensen je een beetje raar aan als je op zo'n versterker speelt, als je een jaar gitaar speelt. :puh:

Geplaatst:

Dat je over 6 jaar misschien een heel andere sound wil die niet past bij de versterker die je nu koopt. Pas in goede en dure gear investeren als je echt weet wat voor een sound je zoekt.

Geplaatst:

Dat je over 6 jaar misschien een heel andere sound wil die niet past bij de versterker die je nu koopt. Pas in goede en dure gear investeren als je echt weet wat voor een sound je zoekt.

Euh, ik wil toch spelen welke muziek-smaak ik heb?

En ja, over 6 jaar kan ik beter spelen. En? Ik kan nu niet goed spelen, maar de kwaliteit gaat er op vooruit. En trouwens, wat kan het me schelen of mensen iets raar aan me vinden?

Geplaatst:

En ja, over 6 jaar kan ik beter spelen. En? Ik kan nu niet goed spelen, maar de kwaliteit gaat er op vooruit. En trouwens, wat kan het me schelen of mensen iets raar aan me vinden?

Het gaat erom dat je pas een nieuwe versterker nodig hebt als je al echt goed kan spelen.

Geplaatst:

Je speelt nu 1 jaar, en in het begin speel je vooral dingen na. Na een paar jaar gaan veel zelf wat schrijven en experimenteren, en dan ontwikkel je je eigen sound. Dus op dat moment kan je het beste investeren. Je denkt nu dat je punk blijft spelen, en dat kan ook best zo zijn, maar tussen punk en punk zit ook weer verschil. De ene wil een Amerikaanse Amp zoals Peavey, terwijl de ander toch liever een Britse zoals een Orange amp heeft.

Geplaatst:

Weet iemand nog een goede site voor Blues riffs. Graags niet alleen de standaard 12 bar blues en zo, maar iets anders.

Geplaatst:

Je speelt nu 1 jaar, en in het begin speel je vooral dingen na. Na een paar jaar gaan veel zelf wat schrijven en experimenteren, en dan ontwikkel je je eigen sound. Dus op dat moment kan je het beste investeren. Je denkt nu dat je punk blijft spelen, en dat kan ook best zo zijn, maar tussen punk en punk zit ook weer verschil. De ene wil een Amerikaanse Amp zoals Peavey, terwijl de ander toch liever een Britse zoals een Orange amp heeft.

Ik heb liever pop-punk , dus... Maar ik zal wel wachten, koop ik gelijk een nieuwe pc.

Geplaatst:

Best wel puh2.gif.

Weet alleen niet welke.

Als ik jou was zou ik gewoon naar een gitaarwinkel gaan en daar wat rondvragen en proberen en testen enzo.

Geplaatst:

Best wel puh2.gif.

Weet alleen niet welke.

Als ik jou was zou ik gewoon naar een gitaarwinkel gaan en daar wat rondvragen en proberen en testen enzo.

Deze zomer dan maar eens naar Deinze gaan. Gigantische winkel daar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...