Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik jou was zou ik gewoon zo'n boss effect kopen. Die zijn prima kwaliteit voor de prijs. Het is natuurlijk geen top kwaliteit, maar wel goed genoeg. Ik heb zelf ook een pedaal van Behringer, wat nog goedkoper is. Dat doet het ook prima. Dus om te beginnen is zo'n goedkoop pedaaltje van boss wel goed. Hij maakt het geluid wat je wilt in ieder geval. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vorige week 'Next To Me' van Ilse DeLange meegekregen om te oefenen. Je voelt je tijdens het spelen van de intro een beetje zwakzinnig, omdat je heel veel up- en downstrokes niet moet aanslaan, tussendoor. Het liedje zelf vind ik ook tien keer niks, maar ach, het kan niet altijd leuk zijn. 'Seven Nation Army' beheers ik inmiddels ook helemaal, hoewel het door mijn versterker nog steeds baggerig klinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, heb een goed bass (delay) pedaal nodig! http://www.thomann.de/nl/delays-echos.html

HELP ME!

Koop er 1 met true-bypass, danelectro zijn goedkoop en van aardige kwaliteit :bier:

Hmm, ik heb toch gekozen voor een overdrive pedaal aangezien je beter geen delay op je bass kan hebben. Ben nu gegaan voor een boss gegaan :puh:. http://www.thomann.de/nl/boss_odb-3_bass_overdrive.htm

Link to comment
Delen op andere websites

Imo klinkt overdrive op je basgitaar ook een beetje raar, maar dat ligt natuurlijk aan de muzieksmaak. :puh:

Ik moet trouwens ook maar weer eens gaan kijken voor een nieuwe amp. Die van mijn buurman moet binnenkort weer terug en mijn eigen roland cube is een beetje klein. Ik vind zelf een vox ac50 classic plus wel mooi, maar ik kan nergens afmetingen ervan vinden. Ik moet hem natuurlijk wel ergens kwijt kunnen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Imo klinkt overdrive op je basgitaar ook een beetje raar, maar dat ligt natuurlijk aan de muzieksmaak. :puh:

Ik moet trouwens ook maar weer eens gaan kijken voor een nieuwe amp. Die van mijn buurman moet binnenkort weer terug en mijn eigen roland cube is een beetje klein. Ik vind zelf een vox ac50 classic plus wel mooi, maar ik kan nergens afmetingen ervan vinden. Ik moet hem natuurlijk wel ergens kwijt kunnen. :puh:

Ik vind overdrive op de bass juist mooi. Als je luisterd naar Muse merk je dat er echt een enorme overdrive, en wat andere effecten over zit. Overdrive geeft me op de bass gewoon zo'n lekker dik gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel :$.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Even een wereldschokkend feitje: ik speel ook gitaar (weer een :puh: ), haha.

Ik heb wel nog zo'n standaartgitaartje en versterker, van Stagg. Werkt naar mijn behoren prima, maar speel het pas ook een jaartje, maar tot nu toe heb ik er wel plezier in. Werk nu veel in poweraccords maar we gaan volgende week over tot de open accords en dan mag ik de liedjes spelen die ik leuk vind.

Alhoewel, mijn rechter- en linkerhand matchen nog niet met elkaar. Maar dat komt wel, hoop ik. :)

PS: Ik doe nu U2 - Vertigo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

She's A Genius is echt een vet nummer. Ben sowieso wel liefhebber van de muziek van JET, maar dit is wel een van de betere. Als je toevallig kans ziet om 't op te nemen, graag. Ik ben benieuwd. :)

Ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen. :puh:. Meestal nemen we de dingen wel op maar uploaden we het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...