Djmaddox Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Ziet er netjes uit hoor! Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Oke, top. Ben benieuwd. En zoals ik een tijdje geleden al vertelde heb ik een nieuwe slagplaat op m'n telecaster gezet. De schroefjes pasten er niet allemaal in, dus er zitten wat lege gaatjes bij. Maar goed, 't zit stevig, dus ik vind het wel best. Klik, klik Waarom boor je er niet gewoon nog een paar gaten bij dan? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Welke soort turtoise is dat eigenlijk? Ik wil ook mijn slagplaat vervangen, maar ik weet niet echt welke soort turtoise ik moet nemen. Ik kon kiezen uit fine, hard en medium. Ik zie op de afbeelding alleen geen verschil. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee. Ik heb gewoon deze bij MainMusic besteld. Volgens de specificaties is 'ie 3 laags, dus dan ga ik er vanuit dat ze daar 'hard' mee bedoelen. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Ik heb het even nagevraagd en volgens mij is het nog iets te moeilijk om de slagplaat te vervangen bij een strat. Anders kost het 70 euro om hem er op te laten zetten. Dus kent iemand nog mooie tone knobs die ik op m'n gitaar kan zetten? Ik heb een strat met olympic white finish, rosewood fretboard en een witte slagplaat. Reageren
hippiebus Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Komt omdat de elektronica aan de slagplaat vastzit, dat moet je gewoon ff lossolderen, het zal wel meevallen. kijk voor knoppen trouwens ff naar dit: http://www.thomann.de/nl/potiknoppen.html En ik zou gewoon normale witte stratknoppen doen, of anders goud, maar dan zijn een paar knoppen eigenlijk niet genoeg goud Reageren
GwnHugo Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ik ben trouwens van plan om een nieuwe akoestische gitaar te kopen. De scheur in de oude is nog twee keer zo groot geworden en de snaren zijn op een of andere manier weer heel erg hoog gaan staan. Ik speel vooral fingerstyle en blues, maar ook wel gipsy dingen. Ik dacht zelf aan een crafter, maar hebben jullie misschien nog een idee? Reageren
moechy Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Weet er toevallig nog iemand een leuk niet al te moeilijk liedje in Drop C? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Iemand die pas sinds een maand een gitaar heeft en geen les heeft komt hier even een n00b vraag stellen. :$ Weet iemand nog wat makkelijke liedjes om te proberen voor de elektrische gitaar? Ik kan nu Come As You Are en Smells Like Teen Spirit "spelen" Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 is niet zo heel ingewikkeld. Als je 't lickje eenmaal onder de knie hebt, kun je eigenlijk het hele nummer spelen. Sowieso een leuke om je skills te demonstreren, want bijna iedereen kent het of heeft het wel eens gehoord. Reageren
moechy Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Enter sandman is ook goed te doen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Led zeppelin - Kashmir Reageren
moechy Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Weet er toevallig iemand een handige snelle manier om akkoorden te leren? Want ben dat Drop C een beetje beu gespeeld en ga men snaren terug veranderen naar 0.009 en EADGBe tuning. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Zover ik weet is de snelste manier nog steeds gewoon het akkoord zo vaak mogelijk achter elkaar spelen totdat je het uit je hoofd weet. Ook helpt het als je nieuwe nummers leert. Dan kom je ook vaak nieuwe akkoorden tegen en dan leer je ze sneller (ik iig). Reageren
moechy Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Zover ik weet is de snelste manier nog steeds gewoon het akkoord zo vaak mogelijk achter elkaar spelen totdat je het uit je hoofd weet. Ook helpt het als je nieuwe nummers leert. Dan kom je ook vaak nieuwe akkoorden tegen en dan leer je ze sneller (ik iig). Men vriendin leert akkoorden en kent ze zo uit haar hoofd. Maar zou niet weten wat de beste manier is voor mij. Moet eerst men snaren maar weer is vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.