Jump to content

sa geinstaleerd maar doet nx!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta sa voor de pc gekocht en heb em geinstalleerd maar nu wil ik de gtame starten en hij laat de cd maar net als ie naar het logo screen wil gaan kpt ie ermee help plies!!!

Geplaatst:
ik heb gta sa voor de pc gekocht en heb em geinstalleerd maar nu wil ik de gtame starten en hij laat de cd maar net als ie naar het logo screen wil gaan kpt ie ermee help plies!!!

Hee robin heerkens hier ten eerste nog een prettige kerst en gelukkig nieuw jaar

over dat spel het kan zijn dat het aan de cd ligt of aan de bestanden op de cd staan die bij het maken van de cd zijn beschadigt ze worden tenslotte met grote aantallen gebrand dus het kan zijn dat er foute tussen zitten en dat je er daar een nu van hebt.

maar het kan natuurlijk ook aan je computer liggen.

kun je je mij gegevens van je computer toesturen dan weet ik misschien wat het is, maar mijn vermoede gaat uit dat de grafische kaart het niet aankan.

dus laat maar effe weten.

met groeten Robin heerkens

Geplaatst:
maar mijn vermoede gaat uit dat de grafische kaart het niet aankan.

de grafise kaart kant nie an liggen want die is net niew

nividia gforce 512MB

wat moet je nog meer wete dan???

Geplaatst:

Is het een gekochte, legale versie van GTA San Andreas, of de illegale, (gedownload) ofzo.

Als het de gewone legale is zou ik je pc eens defragmenteren, weet je wat dat is of moet ik het uitleggen?

Geplaatst:
Is het een gekochte, legale versie van GTA San Andreas, of de illegale, (gedownload) ofzo.

Als het de gewone legale is zou ik je pc eens defragmenteren, weet je wat dat is of moet ik het uitleggen?

het is de legale versie maar (de pc is van me vader!! mijne is dood!) bij het defragmenteren loopt ie of vast of hij start opniew op of hij heeft te weinig ruimte om te beginnen

Probeer hem opnieuw te instaleren meschien helpt dat :cya:

al gedaan maar helpt ook niet

Geplaatst:

Bekend probleem. Een paar dagen geleden heb ik namelijk ook San Andreas voor de computer gehaald en hij kwam bij mij ook geen steek verder dan het beginscherm.

Na even een simpele test te hebben gedaan zag ik al wat er fout was. De videokaart was veels te laag en de drivers waren niet helemaal up to date.

Misschien dat het niets uit maakt maar ik raad je aan om even de volgende test uit te voeren:

Test

Selecteer Grand Theft Auto San Andreas > Laat hem scannen ( duurt minuut ongeveer ) > En bekijk het resultaat

Geplaatst:

Over dat defragmenteren: Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar ik zou de online defragmentatie van Windows eens proberen (lukt alleen met internet explorer, dus niet met firefox of opera) klik hier om naar de site te gaan. Je hebt de keuze tussen volledige scan (alles), beschermen (virussen en spyware verwijderen), opschonen (overbodige bestanden verwijderen) en optimalisatie (DEFRAGMENTATIE). Daar zou het normaalgezien moeten lukken.

Succes,

Gtwien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...