gtadealer Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ligt dit aan de Firmware van je PSP ? ofzo >>> Door Dizzee: Topictitel aangepast. Graag in kleine letters typen voortaan en een beetje op je taal letten. Bij voorbaat dank<<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Zou je even een normale titel aan kunnen nemen? Ik snap dat je kwaad bent, maar mijn oren doen er zeer van snap je? Dit is gewoon normaal hoor voor dit spel, in Vice City Stories zitten nou eenmaal veel bugs oftewel fouten, ik noem een kleine selectie op. De Auto's die je opnoemt in de garage verdwijnen gewoon, het blijkt hem te zitten in de opslag functie, heel lastig, maar je moet er mee leven. Auto's die op zijn kop rijden onder de brug over de weg in Main Land- hoofdstraat. Auto's die ineens van kleur veranderen, als je gewoon naar ze kijkt, dit moet hem in het kleur segment zitten van het spel. Ook zijn er nog een paar onzorgvuldigheden met de voertuigen zoals een groot vliegtuig op Escobar Internation Airport te Main Land. Kortom of hier bugfixes voor komen, ik zou het niet weten, maar iedereen met dit spel moet hier mee leven, ook laden sommige gebieden niet goed, maar dat zit hem in je snelheid van je PSP, die is ook precies hetzelfde bij iedereen die hem niet gemod heeft dus dat is ook een probleem. Verder helpt Firmware 3.03 wel bij dit soort problemen, maar niet bij de bugs helaas. Ik hoop dat ik je genoeg ingelicht heb bij dit probleem. weet je een site waar je firmware 3.03 kan downloaden ? ik heb firmware 2.81 is er een upgrade www.YourPSP.com Bewerkt: 26 december 2006 door SummerBase Reageren
gtadealer Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 weet je een site waar je firmware 3.03 kan downloaden ? ik heb firmware 2.81 is er een upgrade Reageren
justinW Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Summerbase, een groot vliegtuig op Escobar Internation Airport te Main Land, bedoel je daarmee dat er opeens een vliegtuig op Mainland verschijnd Reageren
OG-J Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Neen, op het vliegveld hé, moet je de startbaan nemen waar er altijd een groot passagiersvliegtuig vertrekt. Daar zet je een ambulance en je kruipt er op en als het vliegtuig dicht genoeg is spring je op de linkervleugel en dan druk je een paar keer op driehoekje en je kan gewoon meevliegen met het vliegtuig, net of je in een auto zit, met autoradio en alles en je kan de knoppen voor dribe-by's gewoon gebruiken, maar je kan spijtig genoeg enkel meevliegen dus! Niet besturen ofzo, als je het zelf eens wilt proberen kijk je maar eens in DIT topic Ja die auto's dat verdwijnen zijn inderdaad irritant ze! Bewerkt: 28 december 2006 door jessevds Reageren
maarte41 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Als je een auto tegen de achterkant van je garage zet blijft deze meestal wel staan. Ik heb zo al bijna een maand een tank in een garage staan. Reageren
OG-J Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Aah, bedankt voor de tip, kan ik ook me sjieke auto's houden Bewerkt: 28 december 2006 door jessevds Reageren
VforV Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Dit ligt niet aan je firmware hoor. Het is gewoon één van de vele (irritante) bugs in Vice City Stories. Misschien moet ik die methode van maarte41 ook maar eens uitproberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.