Ophion Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb een benzine mod gevonden en gedownload en er zitten nog andere dingen bij zoals niet van de motor afvallen enz. maar hij doet het alleen mijn probleem is: ik heb een balkje met hoeveel benzine je nog hebt maar dat loopt niet af! en bij het tank station loopt hij ook niet op! ( Ik sta er PRECIES in ) Weet iemand wat dit kan zijn, ? Groetjes jovu Reageren
EXIT Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 wat dacht je van herinstalleren van de mod Reageren
Ophion Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Het was een American.text ofzo stond er bij die heb ik gekopieërd naar die in Gta user files denk ik. en ook nog een maar daar ben ik de naam van kwijt. Dus wat moet ik doen , want die andere mods die er ook in zitten doen het wel Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Je moet dat bestand American.gxt naar de map text in je SA map. Wat er nog meer bij zat moet je echt vertellen, anders kunnen we je niet helpen. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Zo'n mod zie ik wel zitten. Waar kun je hem downloaden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.