Jump to content

Hans Teeuwen

Hans Teeuwen  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van Hans Teeuwen?

• Helemaal Da Bomb!!
      8
    • Wel leuk maar andere cabaretiers zijn beter
      20
    • Echt niks aan
      2
    • Ik vind zijn grappen maar stom
      3
    • Wie is Hans Teeuwen?
      6
  2. 2. Koos je 2, wie vond je dan beter?

• Youp van 't Hek
      4
    • Bert Visser
      10
    • Toon Hermans
      0
    • Jochem Myer
      4
    • Herman Finkers
      2
    • Naajib Amhali
      13
    • Andere cabaretier
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

De shows van Bert Visscher vind ik leuker naar te kijken dan enig ander. Hans Teeuwen heeft soms van die stukken dat ik echt niets aan vind, terwijl hij ook heel goed kan zijn.

Geplaatst:

Hans Teeuwen vind ik altijd wel leuk om naar te kijken maar hij is niet mijn favoriete cabaratier. Dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar Jochem Meyer. Ook vind ik Najib Amhali ook wel leuk om naar te kijken.

Cabaret is wel top in iedergeval! :klap:

Geplaatst:

Hans Teeuwen is wel lachen, maar ik vind het saai om naar hem te luisteren. Natuurlijk is het wel leuk als het onder de schoollessen wordt uitgezonden. Ik luister zelf vaak naar Ali Osram, echt heel grappig, maar ik denk niet dat de buitenlanders erom kunnen lachen.

• 1 year later...
Geplaatst:

Ik wou hier eigelijk een topic over openen maar heb eerst die heerlijke zoekfunctie gebruikt. Wel een lekkere bump zie ik. Anderhalf jaar. :7

Maar nu even on-topic. Zoals menig van jullie zal weten vind ik Hans Teeuwen geweldig. Ik heb alle cd en dvd van hem. Me computer staat er vol mee en het is zelfs mijn beltoon. De shows heb ik allemaal wel een stuk of 10 keer gezien. En stukken als Kruik, Badmeester en Nostradamus nog veel vaker! Door hem wou ik vroeger cabertier worden. ^_^ Nu weet ik beter en kan is het beter om me droom op te geven. Hoe dan ook, ik vind hem dus geweldig. Vandaar de signature. Een van zijn beste uitspraken ooit. En geinproviseerd ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...