Jump to content

eerste plaatje

Recommended Posts

Geplaatst:

Afbeelding:7

Tekst:6

Overige:5

Sterren:3

Kleur Gebruik:8

Tips/Complimenten:

Echt mooi en dit is dan nog je eerst Signature. Ik denk dat we nog veel van je kunnen verwachten

Eind Cijfer

9,5

Rullez :t

Geplaatst:
Afbeelding:7

Tekst:6

Overige:5

Sterren:3

Kleur Gebruik:8

Tips/Complimenten:

Echt mooi en dit is dan nog je eerst Signature. Ik denk dat we nog veel van je kunnen verwachten

Eind Cijfer

9,5

Rullez :t

thnx erg motiverend :) nog hele vakantie om te oefenen dus hoop erop vooruit te gaan :)

Geplaatst: (bewerkt)

Voor je eerste signature is dit natuurlijk een topcreatie. ^_^ Het doet me denken aan de tekening die je vaak op die boeken tegenkomt voor ongeveer 12 jarigen(Paul v. Loon, Carrie Slee e.d.) Mooie achtergrond, de weerspiegeling in het water is erg mooi. Ik weet eigelijk niet of je dit effect wel wilde creeëren, maar goed zo ziet 't er wel naar uit. De zwarte randen zijn wel mooi gedaan, en de bladeren rond de render geven je het idee alsof je vanaf een bos richting de zee kijkt. Verder is de render best wel zonde, je legt omdat er niets aan de render gedaan is wel goed de focus er op. Alleen zou de render toch iets meer het effect moeten hebben van de achtergrond. De tekst is wel origineel, goed fontje en de plaatsing is in mijn ogen toch wel goed. Alleen zou in het vervolg natuurlijk het wel beter zijn om je eigen naam te gebruiken, of iets wat zinniger is dan ''Voorbeeld''

Goed gedaan dus, je hebt zeker talent. Volg meer tuts en probeer deze daarna niet meer te gebruiken, in mijn ogen moet je vooral tuts gebruiken om inzicht te krijgen hoe je een bepaalt effect creeërd, het is de kunst om dit van meerdere tuts te gebruiken en zo je eigen style samen te stellen.

Oefenen, oefenen en oefenen dus. :)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Mooi voor je eerste signature! Je hebt talent men vriend :puh:

Je ziet goed dat het een beginners sig is door de standaardbrushes en de iets wat mindere afwerking zoals de render die wat loshangt van de background (blend de render een beetje ;))

Blijf oefenen met zo'n sigs te maken en als je denkt dat je het wat begint door te hebben, zoek dan wat mooie brushes, fonts en ander materiaal dat de sig mooier maakt.

Blijf letten op details want die maken de signature op zijn mooist! :D

ik geef nooit hoge cijfers dus met een 8/10 mag je best blij zijn :clown:

greetz Nielok :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...