Jump to content

Pilotschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben net bij de pilotenschool aangekomen en bij de eerste test die je doet wil het me maar niet lukken. Ik speel op de pc en als je begint moet je op W drukken dan gaat hij een stukje rijden en dan zeggen ze druk nu op 2 maar dan gaat hij weer landen en is de test mislukt. Weten jullie hoe ik deze test moet halen? En moet je die pilotenschool hebben gedaan voordat je eindelijk in verder kan gaan?

Geplaatst:
Ik ben net bij de pilotenschool aangekomen en bij de eerste test die je doet wil het me maar niet lukken. Ik speel op de pc en als je begint moet je op W drukken dan gaat hij een stukje rijden en dan zeggen ze druk nu op 2 maar dan gaat hij weer landen en is de test mislukt. Weten jullie hoe ik deze test moet halen? En moet je die pilotenschool hebben gedaan voordat je eindelijk in verder kan gaan?
Je moet de vliegschool inderdaad hebben voltooid voordat je verder kunt gaan met de storyline van San Andreas. Maar met een beetje doorzettingsvermogen zal dat niet zo'n probleem zijn en anders staan er op WikiGTA ook nog genoeg tips voor de vliegschool: *KLIK*.

Dan over naar jouw probleem: 'Takeoff'. Deze eerste vliegoefening bestaat enkel en alleen uit het opstijgen met de Rustler. Houdt 'W' ingedrukt zodat je naar voren rijdt en om op te stijgen druk je het pijltje op je toetsenbord in dat naar beneden wijst. Het vergt enige oefening om dit zodanig te doen dat je vliegtuig in evenwicht blijft, maar dat moet wel lukken denk ik. Om in de lucht te blijven druk je inderdaad op '2' omdat je wielen dan inklappen en je anders niet ver genoeg opstijgt. Houdt 'W' gewoon de hele tijd ingedrukt en om de corona te bereiken moet je af en toe het pijltje naar beneden indrukken. Ik denk dat het je wel gaat lukken, maar mocht het problemen blijven opleveren dan kun je je savegame ook plaatsen in het Savegame Aanvraagforum zodat iemand anders de missie voor je haalt.

Veel succes ermee! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...