slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Hoe maak je wapens voor SA? niet echt een tut maar ff simpel uitleggen, ik denk dat het komt hoe ik het exporteer. Want als ik het ingame zet en ik kom dichtbij een plek waar dat wapen is crasht mijn SA, ook als ik de wapencheatcode doe waarvan die wapen erbij zit. Ik doe: Een normale wapen er in zetten Een model maken met ongeveer dezelfde grote. De pivot goed zetten Dan exporteren ( kan nu ff geen screen maken, ben ergens anders) : SA, Alles aan zetten ( Met Vcol enz. ) en dan Skip Coll en dan exporteren in DFF. TXD ook zelf gemaakt ( en die dingen in de dff er op gezet ) Importeren via de gta3.img Help plz Slurfie Bewerkt: 27 december 2006 door slurfie Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Het enigste wat ik kan bedenken is een fout in de txd. Heb je er zo'n plaatje bij gedaan wat rechts boven inbeeld staat in game? Hen je de juiste naam van de textuur opgegeven bij property's? (in de txd editor) Wat ooknog fout kan zijn, is dat je de DFF en TXD een verkeerde naam hebt gegeven. Want deze moetten ook precies het zelfde zijn als degene die je wil gaan vervangen. Als dit allemaal niet de fout is, dan weet ik het ook niet. Nickonly. Reageren
slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Het enigste wat ik kan bedenken is een fout in de txd. Heb je er zo'n plaatje bij gedaan wat rechts boven inbeeld staat in game? Hen je de juiste naam van de textuur opgegeven bij property's? (in de txd editor)Wat ooknog fout kan zijn, is dat je de DFF en TXD een verkeerde naam hebt gegeven. Want deze moetten ook precies het zelfde zijn als degene die je wil gaan vervangen. Als dit allemaal niet de fout is, dan weet ik het ook niet. Nickonly. In plaats van BV *wapen*all ( image file ) doe ik wel verschillende texturen, niet allemaal in één. Ik heb de originelen plaatje van rechts boven. TXD namen zijn het zelfde. De goede namen. Mijn image files zijn 256*256 in TXD editor, originelen zijn 64*64. DFF check, nog steeds niks ( ik mag toch wel extra image's erin zetten? want er zit ook nog een file bij die er niet bij hoeft maar weet ik niet zeker van ofdat apart is gebruikt net als de Icon ) Bewerkt: 27 december 2006 door slurfie Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Zitten ze in 2 TXD files? Dan moetten ze toch echt in een. Het enige wat ik nu nog kan bedenken is dat je niet hebt gecompressed, of dat je in de TXD-editor rechts onder in dat scherm niet GTA-SA hebt aan geklikt. -Edit- Volgens mij weet ik het wel. Ik denk dat je Vcol NIET aan moet zetten Bewerkt: 27 december 2006 door Nickonly Reageren
slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Zitten ze in 2 TXD files? Dan moetten ze toch echt in een. Het enige wat ik nu nog kan bedenken is dat je niet hebt gecompressed, of dat je in de TXD-editor rechts onder in dat scherm niet GTA-SA hebt aan geklikt. Nee ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen ik heb maar 1 txd file maar er zitten meer files in dan nodig. Compressed -> OK GTA-SA -> OK Dus ik weet het nog steeds niet Ik kan ook geen TUT ofzo ergens vinden van wapen maken. Ik wil hem graag voor het weekend af hebben, de models en txd heb ik, weet iemand wat ik fout doe? Met exporteren ofzo? PS. Heb 3ds Max 8 Bewerkt: 27 december 2006 door slurfie Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Wat voor een wapen is het eigenlkijk? Een slag wapen? Wuurwapen? Want misschien moet je eens proberen de DFF die je wil vervangen te openen, jouw wapen erin exporteren, op het orginele wapen klikken en convert to editeable poly doen, jou wapen attachen en dan orginele wapen verwijderen en dan je wapen op de goede plek zetten. Want bij viirpaens zitten ook die knap zegmaar, die vonken die er omheen zitten ook meteen in de DFF. Misschien dat dat helpt... Reageren
slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Wat voor een wapen is het eigenlkijk? Een slag wapen? Wuurwapen? Want misschien moet je eens proberen de DFF die je wil vervangen te openen, jouw wapen erin exporteren, op het orginele wapen klikken en convert to editeable poly doen, jou wapen attachen en dan orginele wapen verwijderen en dan je wapen op de goede plek zetten. Want bij viirpaens zitten ook die knap zegmaar, die vonken die er omheen zitten ook meteen in de DFF. Misschien dat dat helpt... Ja oké maar kan ff niet proberen. Als ik de foute erin heb gezet crasht mijn SA ook al met backup. Dus moet ik het in één keer goed doen, ff opnieuw installen. Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Maar ik weet nu nogsteeds niet wat voor een wapen je wil veranderen... En waarom zou je heel SA opnieuw installeren. Gewoon alleen de gta3.img vervangen. Reageren
slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Maar ik weet nu nogsteeds niet wat voor een wapen je wil veranderen...En waarom zou je heel SA opnieuw installeren. Gewoon alleen de gta3.img vervangen. Wapen: COLT45 De gunflash is verkleind + andere textuur. -> crash EDIT Grenade verandert -> geen crash Bat -> Crash COLT45 opnieuw geprobeerd -> Crash Dus ik doe iets verkeerd...... maar wat? Bewerkt: 27 december 2006 door slurfie Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Tot hoeveel kan je 'm ingame krijgen? Kan je hem wel zien en zijn de textures fout? Of chasht ie al als je te dichtbij komt? Kan je SA überhaupt opstarten? Echt, alles wat ik kan bedenken is dat ze niet goed gelinkt zijn of dat de TXD fout is. Maar wàt weet ik ook niet... Bewerkt: 27 december 2006 door Nickonly Reageren
slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Bedankje aan SWYV de fout lag ergens met connecties ofzo. Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Bedankje aan SWYV de fout lag ergens met connecties ofzo. Ik heet Nickonly . Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hoe Doe je de wapens Van internet Naar Vc..? Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hoe Doe je de wapens Van internet Naar Vc..? Hey Mouser, Als je een wapenmod download van het internet, download je die vrijwel altijd in een ZIP of een RAR bestand. Dit is een archief, wat je kunt vergelijken met een doos, je moet eerst de spullen eruit halen voordat je ze kunt gebruiken. Dit ''uitpakken'' gebeurt met het programma winrar. Je hebt nu ineens een paar verschillende bestanden, waaronder een dff bestand en een txd bestand. Deze twee moet je vervangen in de gta3.img zoals in deze tutorial uitgelegd wordt. Het gaat hier dan wel om wagens, maar voor wapens werkt het precies hetzelfde. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.