Sef Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Hallo, Als ik de missie "Tanker Commander" doe, is helemaal op het einde iets wat niet zo leuk is. De scene blijft doorlopen, maar er gebeurt niets meer. Ik wacht tot ik een ons weeg: er gebeurt niets. Wikigta zei dat ik, als ik de riot cheat gebruikt had, ik op space of enter moest drukken. Gedaan: geen reactie. Ik heb het nog eens geprobeerd met de riot cheat wel aan: het zelfde probleem: geen reactie als ik op de toetsen druk. Ik kan zo mijn spel niet uitspelen. Weet iemand raad? Hint: Ik ben bij de catalina missies in badlands, en heb alle overige missies al gedaan. Hopelijk wwet iemand raad. Groeten, Sef PS: Ik heb nog wel gewoon reactie van windows als ik op de start-knop duw, dus hij is niet vastgelopen... Bewerkt: 27 december 2006 door Sef Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Tuurlijk heb ik een tip. SA van je PC halen, opnieuw installeren en NOOIT meer mods gebruiken.....zeker met mods die je niet meer kan uitzetten is gewoon gebleken dat het op diverse missies fout kan gaan (en ook vaak fout gáát). Bovendien: als je de Riot Cheat inderdaad gebruikt heb gaat het bij de Madd Dogg-missie tóch mis en dan moet je veel meer missies overnieuw doen. Stoppen met mods gebruiken, ik blijf erbij Reageren
Sef Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Hallo, Wat?! Je bedoelt dat ik met alle missies weer overnieuw kan gaan beginnen? Ik moet er niet aan denken! Is er écht geen andere oplossing voor? Groeten, Sef Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Hallo,Wat?! Je bedoelt dat ik met alle missies weer overnieuw kan gaan beginnen? Ik moet er niet aan denken! Is er écht geen andere oplossing voor? Groeten, Sef Gelukkig wel. Je kan natuurlijk gewoon weer een savegame downloaden waar dei missie is gedaan waar je gebleven was. Als je V1 hebt kan je hier savegames vandaan halen: http://vladimir.skach.cz/sanandreas/.Als je V2 hebt kan je hier savegames vandaan halen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33491. Als je niet weet welke versie je hebt kan je het best gewoon even van elke één savegame uitpoberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.