Thabit Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Had zin om wat te maken. Dat blauwe vind ik zelf niet erg mooi, maar het was de duidelijkste kleur. Reageren
j0ry Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 mooi man en ik wens iedreen alvast GELUKKIG NIEUWJAAAR Reageren
60 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 dit is voor iedereen: happy new year Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Bedankt 60-cent, jij ook een gelukkig nieuwjaar, maar misschien kunnen we nu beter Thabit zijn afbeelding raten? Ik denk van wel. Thabit ik vind hem wel wat hebben, het is volgens mij een soort reclamebord? In ieder geval mag de tekst wel wat rustiger lopen, nu is het vervelend om lang naar te kijken. Verder is het simpel maar wel strak, misschien kun je dat blauwe tekstkleurtje nog veranderen, zoals je zelf al zei. Hij spreekt me wel aan: 7,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.