GTAVCSFreak Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Hey allemaal, ik wil een stunt proberen die alsmaar jawel niet lukt iemand tips? Het gaat om deze: (Sorry als het plaatje niet te zien is) Ik heb het met allerlei voeruigen gedaan... voor diegene die het niet weten: Als eerste moet je de trap op in vice port (Vlakbij de Shooting range) en dan stunt je die ramp op bij de poster Full Moon... en dan als je het goed doet kom je op de volgende dak terecht en kan je hem uitvoeren maar ik kom daar steeds TEGEN die dak aan of ik vlieg van de motor/scooter/brommer... Het is de stunt bij ehm...Die impound ofzow.... Thanks... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Je moet met een Streetfighter gaan je komt eerst op het dak ga helemaal naar de andere kant van het dak(dus niet de kant van de ramp) geef vol gas. probeer op je voorwiel te landen zo lukte ut bij mij veel succes Da Phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Je moet met een Streetfighter gaanje komt eerst op het dak ga helemaal naar de andere kant van het dak(dus niet de kant van de ramp) geef vol gas. probeer op je voorwiel te landen zo lukte ut bij mij veel succes Da Phoenix Ik zal het proberen bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Ik zal het niet met een Streetfigher proberen, hoor. Deze heeft absoluut niet genoeg kracht om Unique Stunt Bonus 11 te voltooien. Een PCJ 600 is hiervoor het meest geschikt. Je moet hierbij namelijk eerst via Unique Stunt Bonus 12 op het dak zien te komen, en dan moet je helemaal naar het zuidelijke uiteinde gaan. Probeer nu, terwijl je de -toets inhoudt, het analoge joystickje steeds naar boven te duwen. Dus niet in één keer steeds naar boven blijven houden, maar steeds naar boven tappen, zeg maar. Zo neemt Victor een aërodynamische houding aan (dus niet dat hij op de motor 'staat', maar meer naar voren gaat liggen), waardoor hij zo snel als het licht wordt. Nu zal hij aan de overkant over de top van het gebouw heen weten te komen, en zo heb je Unique Stunt Bonus nummer 11 gehaald. Bewerkt: 27 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Ik zal het niet met een Streetfigher proberen, hoor. Deze heeft absoluut niet genoeg kracht om Unique Stunt Bonus 11 te voltooien. Een PCJ 600 is hiervoor het meest geschikt. Je moet hierbij namelijk eerst via Unique Stunt Bonus 12 op het dak zien te komen, en dan moet je helemaal naar het zuidelijke uiteinde gaan. Probeer nu, terwijl je de -toets inhoudt, het analoge joystickje steeds naar boven te duwen. Dus niet in één keer steeds naar boven blijven houden, maar steeds naar boven tappen, zeg maar. Zo neemt Victor een aërodynamische houding aan (dus niet dat hij op de motor 'staat', maar meer naar voren gaat liggen), waardoor hij zo snel als het licht wordt. Nu zal hij aan de overkant over de top van het gebouw heen weten te komen, en zo heb je Unique Stunt Bonus nummer 11 gehaald. Aha heel erg bedankt Pietje II!! ik zal het proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.