60 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 kan iemand een save game download voor me plaatsen zodat ik keep your friends close kan spelen want in de save game aanvraag snap ik het niet en zou iemand het zo willen plaatsen heb ff plaatje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 kan iemand een save game download voor me plaatsen zodat ik keep your friends close kan spelen want in de save game aanvraag snap ik het niet en zou iemand het zo willen plaatsen heb ff plaatje: Heb je al in het Vice City savegames topic gekeken? Daar hebben SummerBase, Ruurd31, Typhoon en -Matthijs- hard hun best gedaan om voor elke missie een savegame te halen. Als je vast zit, of als je nog een missie over wil doen kan je daar een savegame downloaden. Na het dowloaden moet je het wel eerst even het bestand uitpakken, omdat de savegame in een .RAR bestand zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 hoe pak je het uit dan zodat je hem kn spelen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 hoe pak je het uit dan zodat je hem kn spelen?? Zoals ik al zei; je download hem eerst. Dan pak je hem uit, dit kan met van alles, Winzip of WinRar bijvoorbeeld. Het bestand dat je uitpakt gooi je dan in je GTA Vice City User Files, te vinden in de map Mijn Documenten. Als je nog geen Winzip of WinRar heb kan je dat hier downloaden: Winzip: Download! WinRar: Download! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 wil niet kan toch iemand een save game plaatsen zoal deze (zie plaatje) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 wil niet kan toch iemand een save game plaatsen zoal deze (zie plaatje) Dan heb ik maar de savegame voor je gedownload, ik heb hem in mijn bijlagen gestopt. Ik weet niet of je de slot van de savegame nog moet veranderen maar dat is ook heel makkelijk zelf te doen. Kopieër hem bijvoorbeeld naar de map Mijn Documenten en wijzig het cijfer/slot, vervolgens kopieër je hem naar je Vice City User Files. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Ik heb even uit dit topic de savegame gehaald voor je en uitgepakt, toen weer upgeload. Volgende keer moet je mbv de hulp van -Matthijs- toch echt proberen zelf je savegame proberen uit te pakken.. te laat.. Bewerkt: 27 december 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) bedangt maar er komt dit te staan wat moet ik nu ?? (zie plaatje) Bewerkt: 27 december 2006 door 60-cent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Nou, in ieder geval niet wat je nu hebt gedaan, namelijk het bestand openen. Dat gaat namelijk niet. Gewoon het hele bestand oppakken en stoppen in de map waar ook je andere save-games staan (in "mijn documenten/San Andreas/userfiles"). Je computer zal vragen of je het bestaande bestand wil overschrijven. Als je met ja antwoord is je oude save-game weg (dus denk wel even na of dat goed is) en heb je de save-game die Bassie en Matthijs voor je hebben gezocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Mouser_ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 bedangt maar er komt dit te staan wat moet ik nu ?? (zie plaatje) Huh, ik heb het anders gedaan ben naar *zoeksite* gegaan, en gta vc saved game files ingetypt, dan kom je op een *site*(of op deze site), en Daar staat het. dan downloade, en dan ff in je map van VC zette, en klaar is kees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.