Jump to content

Beeldopnames van DS games maken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie screenshots en filmpjes van DS games op websites. Alleen ik vraag me af of alleen de makers van de game dit kunnen of ook de gamers (gewone particulieren). Dus als ik aan het spelen ben dan ik dan eventjes een screenshot kan maken. Eigenlijk zoiets als Fraps dat voor PC games is.

Heeft iemand hier ook van gehoord?

Dus dat ik zelf een screenshot kan maken zoals hier: http://www.dsworld.nl/imageviewer.php?spel...&pic_nr=108

En een filmpje op deze manier: http://youtube.com/watch?v=fj5_SYaeYtk

Geplaatst:

Voor zover ik weet kan dat (helaas) niet, of je moet een speciaal apparaat ervoor hebben (en dat heeft niet iedereen ;) ), b.v. [N]Gamer maakt ook de meeste screenshots niet zelf, omdat zij de middelen daar ook niet voor hebben.

Als ik een screenshot wil maken pak ik altijd even mijn mobieltje erbij, die maakt ook goeie foto's:

dsc00032zr2.th.jpg

Maargoed, misschien moet je even google zoeken of contact op nemen met Nintendo, anders zou ik het ook niet weten.

-Sdajafol

Geplaatst:

Op je screenshot vraag, dat kunnen ze met een emulator doen. Dat denk ik teminste. Helaas bestaat het nog niet om video's op te nemen. Als je op je mobiel een camera hebt die een video kan maken, doe je het daar toch eerst mee?

Geplaatst:
Op je screenshot vraag, dat kunnen ze met een emulator doen. Dat denk ik teminste. Helaas bestaat het nog niet om video's op te nemen. Als je op je mobiel een camera hebt die een video kan maken, doe je het daar toch eerst mee?

Met de goede emulators(meestal enkel voor advance) kan je ook video's opnemen. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...