Jump to content

Ladderwagen brandweer


sam-hendrix

Recommended Posts

Die staat bij de brandweerkazerne in Doherty, San Fierro. Afwisselend spawnt daar een spuitwagen of een ladderwagen. Als de 1 er staat moet je even een blokje omrijden of een missie gaan doen en terugkomen. Hopelijk staat de andere er dan. Kwestie van geduld, maar vroeg of laat tref je hem daar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is niet nodig. Als ik met de missies in San Fierro bezig ben ik ga dan langs de brandweerkazerne, die een paar meter van de garage in Doherty afligt, zie ik best vaak een ladderwagen van de brandweer staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gevonden!

maar wel 2 minpuntjes: er zit geen sirene op en je kan de ladder zelf niet bedienen, alleen als je door een bocht gaat zwenkt hij uit! Is dat te veranderen?

sam

Bewerkt: door sam-hendrix
Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel!

Maar weet ook iemand of er wel een sirene op zit ofzo?

Sam

Er zit wel een sirene op, die zit op elke hulpverleningsdienstauto. Je moet meestal de [sHIFT] meerdere keren indrukken. Bij één keer indrukken hoor je de gewone claxon, bij meerdere malen drukken moet je de sirene en zwaailamp krijgen.

Edit:

Dit kan natuurlijk wel afwijken omdat ik de toetsen misschien anders heb ingesteld. Je kan voor de zekerheid een kijkje nemen in de instellingen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel!

Maar weet ook iemand of er wel een sirene op zit ofzo?

Sam

Er zit wel een sirene op, die zit op elke hulpverleningsdienstauto. Je moet meestal de [sHIFT] meerdere keren indrukken. Bij één keer indrukken hoor je de gewone claxon, bij meerdere malen drukken moet je de sirene en zwaailamp krijgen.

Edit:

Dit kan natuurlijk wel afwijken omdat ik de toetsen misschien anders heb ingesteld. Je kan voor de zekerheid een kijkje nemen in de instellingen.

Heb ik geprobeerd. Ik heb de linkershifft als toeter/sirene ingesteld. maar naar meerdere keren drukken geen resultaat

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van -Matthijs- klopt niet helemaal. Als je de CAPS-lock/H ingedrukt houdt, heb je de claxon. Eén keer snel, sirene+zwaailampen. Met sirene+zwaailampen aan vasthouden, 3-tonige sirene; anders is ie 2-tonig.

Nog even om terug te komen op deze post:

voertuigen met functies zoals in dit geval de ladder hebben kun je besturen met inderdaad numpad

toetsen verschillen volgens mij weleens per voertuig van numpad

Jep, dat klopt:

2 en 8 bij de Forklift: Op en neer van de vorken

2 en 8 bij de Packer: Op en neer gaan van de rijplanken

2 en 8 bij de betonauto: Sneller en langzamer gaan van de molen

2 en 8 bij de Hydra: Straalmotoren horizontaal of verticaal

2 en 8 bij de Fire Truck: Omhoog of omlaag ladder

4 en 6 bij de Fire Truck: Spuit links of rechts draaien/ladder links of rechts draaien

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...