GTAVC Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 bij mij op de PS2 heeft ie ook geen sirene en ik heb al stuk of 10 x achter elkaar op de sirene/claxon knop lopen drukken bij de gewone doe tie het gewoon in een keer Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Volgens mij zit die er ook niet op Bewerkt: 30 december 2006 door VWO-er Reageren
sam-hendrix Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Hmmm jammer! Kan iemand daarvoor dingen in het script veranderen ofzo? Of is er een mod voor? Sam Bewerkt: 27 december 2006 door sam-hendrix Reageren
Grillo Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Jep, dat klopt:2 en 8 bij de Forklift: Op en neer van de vorken 2 en 8 bij de Packer: Op en neer gaan van de rijplanken 2 en 8 bij de betonauto: Sneller en langzamer gaan van de molen 2 en 8 bij de Hydra: Straalmotoren horizontaal of verticaal 2 en 8 bij de Fire Truck: Omhoog of omlaag ladder 4 en 6 bij de Fire Truck: Spuit links of rechts draaien/ladder links of rechts draaien Denk dat mijn numpad deel van mijn keyboard kapot is want al die dingen werken niet bij mij Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Je vergeet er nog 1, de Dumper. Daarvan kan je de bak omhoog en omlaag doen. Edit: Ik kan de acties van ladderwagen en cement truck niet uitvoeren, alle anderen werken wel. Als je me wat screens kan laten zien graag, want ik geloof er geen ene bal van. Bewerkt: 29 december 2006 door Lance Dance Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hrm? Op WikiGTA stond dat je 'Helaas niet zo'n brandweerwagen met ladder zoals Tenpenny in End Of The Line gebruikt' kan gebruiken. Reageren
Preddy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hrm? Op WikiGTA stond dat je 'Helaas niet zo'n brandweerwagen met ladder zoals Tenpenny in End Of The Line gebruikt' kan gebruiken. Het is misschien handiger om even een link voor bewijs erneer te zetten, in plaats van zomaar wat beweren. Ik heb even gezocht en het lijkt me dat je quote uit deze beschrijving komt: Er bestaat ook nog een firefighter met een ladder (die Tenpenny in de laatste missie gebruikt) maar hier kan de missie helaas niet mee gedaan worden. Dat je die auto niet kan gebruiken, slaat dus alleen op de FireFighter missie en niet op de auto in het spel. Je kan er gewoon mee rondrijden en is die ladder een ongeleid stuk metaal waar je zelf niets mee kan. Reageren
White Gold Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Jep, dat klopt: 2 en 8 bij de Forklift: Op en neer van de vorken 2 en 8 bij de Packer: Op en neer gaan van de rijplanken 2 en 8 bij de betonauto: Sneller en langzamer gaan van de molen 2 en 8 bij de Hydra: Straalmotoren horizontaal of verticaal 2 en 8 bij de Fire Truck: Omhoog of omlaag ladder 4 en 6 bij de Fire Truck: Spuit links of rechts draaien/ladder links of rechts draaien Denk dat mijn numpad deel van mijn keyboard kapot is want al die dingen werken niet bij mij Misschien heb je Num Lock aan. Dan werken die toetsen niet. Als je wilt dat ze werken druk je op Num Lock, dan is die aan of uit . Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hrm? Op WikiGTA stond dat je 'Helaas niet zo'n brandweerwagen met ladder zoals Tenpenny in End Of The Line gebruikt' kan gebruiken. Het is misschien handiger om even een link voor bewijs erneer te zetten, in plaats van zomaar wat beweren. Ik heb even gezocht en het lijkt me dat je quote uit deze beschrijving komt: Er bestaat ook nog een firefighter met een ladder (die Tenpenny in de laatste missie gebruikt) maar hier kan de missie helaas niet mee gedaan worden. Dat je die auto niet kan gebruiken, slaat dus alleen op de FireFighter missie en niet op de auto in het spel. Je kan er gewoon mee rondrijden en is die ladder een ongeleid stuk metaal waar je zelf niets mee kan. Dan let ik weer eens niet op Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ik heb een screen van de ladderwagen uit End Of The Line. Niet veel verschil als je 't mij vraagt. Afgezien van het feit dat de ladder hier omhoog staat. Bewerkt: 30 december 2006 door Big Boss Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Die staat bij de brandweerkazerne in Doherty, San Fierro. Afwisselend spawnt daar een spuitwagen of een ladderwagen. Als de 1 er staat moet je even een blokje omrijden of een missie gaan doen en terugkomen. Hopelijk staat de andere er dan. Kwestie van geduld, maar vroeg of laat tref je hem daar Ik zag hem er laast inderdaad staan Maar wat kan je er eigenlijk mee Erop klimmen ofzo ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik zag hem er laast inderdaad staan Maar wat kan je er eigenlijk mee Erop klimmen ofzo ? Beuken! Echt, die ramt hard! Overigens is-ie misschien leuk voor filmpjes of zo? Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik zag hem er laast inderdaad staan Maar wat kan je er eigenlijk mee Erop klimmen ofzo ? Beuken! Echt, die ramt hard! Overigens is-ie misschien leuk voor filmpjes of zo? Die andere beukt even hard hoor Voor filmpje is inderdaad handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.