Jump to content

S.W.A.T

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag die S.W.A.T tank weeet iemand hoe ik die kan krijgen

want hij is alleen beschikbaar in de laatse missie weet iemand een andere menier om de tank te krijgen

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de computer heb je daar mods voor. Voor de PS2 en Xbox kun je airmax krijgen, die moet je dan wel kopen. Het is altijd nog het makkelijkste om de SWAT-tank te stelen en dan in je garage te zetten. Dan doe je op een één of andere manier zelfmoord en hij staat in je garage. Maar je moet wel even je spel opslaan anders ben je de tank weer kwijt.

Veel heb je er eigenlijk niet aan, hij kan alleen water spuiten. Als je nog meer wil vragen kun je dat hier posten.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:
ik wil graag die S.W.A.T tank weeet iemand hoe ik die kan krijgen

want hij is alleen beschikbaar in de laatse missie weet iemand een andere menier om de tank te krijgen

Als je de laaste missie al eens uitgespeeld hebt, is er helaas geen andere opties meer dan mods gebruiken. Ik meen me te herinneren dat jij de N00bmode hebt:

ik heb de mod n00bmod of so iets

Hiermee kun je heel makkelijk de S.W.A.T. tank spawnen. ;) Houdt H + N even ingedrukt. Dan krijg je een menu te zien met alle voertuigen. Ga, in dit menu, naar 'Next', en druk op de SHIFT toets. Nu kom je in de volgende pagina met voertuigen. Ga nou naar 'Government', en druk op SHIFT. Op deze pagina staat de S.W.A.T. tank nog niet, die staat op de volgende pagina. Dus je gaat naar 'Next', en drukt weer op SHIFT. Nu zie je de tweede pagina van de categorie 'Government', met de S.W.A.T. tank. Ga naar S.W.A.T., druk op SHIFT, en voilà, de S.W.A.T. tank staat voor je neus. :) Ik heb nog een plaatje hiervan, maar bij dit plaatje kies ik de FBI truck:

n00bmodev20sb4.gif

Zo werkt het ook met de S.W.A.T. tank, die staat ook in de categorie 'Government'. Alleen die staat op de 2e pagina van 'Government', daarom moet je nog een keer op 'Next' drukken. ;)

En als je de N00bmode intussen weer verwijderd hebt, moet je er een andere mod voor gebruiken. ;) Ik zou alleen helaas niet weten welke. :$

Succes. :)

Geplaatst: (bewerkt)
weet iemand hoe je n00bmode kan unstaleren of so iets

Ik niet, hij is met 2 manieren te bemactigen en die ga ik hier bespreken:

1. Een carspwaner (Kwie nie hoe ik het moet schrijfen) PS2 of XBOX Armax

2. Tijdens de laaste missie van de storyline (End of the line dus)

Greetz, GTA Monster

Tip: vraag het in het feedback forum buiten GTA's daar willen moderators je vast helpen :)

In dit forum:

Link

Bewerkt: door GTA Monster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...