Jump to content

1e missie van Diaz


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik kan de 1e missie van Diaz niet halen met die achtervolging. Heeft iemand tips ? Als ik te dichtbij kom rijden ga ik dood. En als ik te ver van die vent rijd raak ik hem kwijt.
Ik neem aan dat je het over de missie 'The Chase' hebt, wat inderdaad niet één van de makkelijkste missies in het begin van het spel is. Als ik je uitleg goed lees lukt het achtervolgen op het dak je nog wel, maar daarna als je op de Faggio achter de BF Injection aanrijdt krijg je problemen met het achtervolgen. Ver achter hem rijden is uiteraard geen optie, omdat de missie dan mislukt en zoals je zelf al zegt betekent te dichtbij rijden dat je dood wordt geschoten. Dan heb ik nog wel een tip voor je: Slinger van de ene kant van de weg naar de andere, zodat de persoon op de BF Injection meer moeite heeft om je te raken. Als je dit doet moet het wel lukken lijkt me, aangezien je minder vaak geraakt wordt. Ga uiteraard niet als een gek slingeren waardoor je geen zicht meer op de weg hebt, maar houdt de BF Injection wel in de gaten. Rij zo al slingerend achter hem aan totdat je op Prawn Island aankomt en je de missie gehaald hebt.

Heel veel succes ermee, DenkaanHenk! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hele andere tactiek bij deze missie. Als ik deze missie speel en ik moet achtervolgen met de Faggio, dan zoek ik soms dekking. Ik doe dat door af en toe een muurtje op te zoeken in het begin. Als de BF Injection bij The North Point Mall rijdt, dan kun je dekking zoeken door snel aan de kant van de ingang van het winkelcentrum te rijden. Aan je linkerkant is de ingang en aan je rechterkant staan er muren. Zo wordt je niet geraakt en kun je toch dichtbij de BF Injection blijven. Als je daar bent dan moet je rechtdoor rijden en de BF Injection blijven volgen. Je komt dan op het gras uit. Het einde van het grasdeel is bij de garage van The North Point Mall. Dan moet je oppassen dat je niet beschoten wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ter aanvulling op NandroDavids en Colonel Cortez heb ik de info van WikiGTA hier nog voor je.

Nu kan het niet meer mis gaan! ;)

In het openingsfilmpje zie je hoe Ricardo Diaz een paardenrace volgt op TV, maar zijn favoriete paard verliest. Als gevolg hiervan krijgt hij een woedeaanval en trapt de hele TV in elkaar. Daarna ziet hij jou. Hij vertelt dat je nu voor hem werkt, als Tommy dit tegenspreekt zegt Diaz dat hij niet moet zeuren. In ieder geval heeft iemand geld van hem gestolen wat hem helemaal woedend heeft gemaakt. Jij moet naar de dief zijn huis gaan en uit zien te vinden waar de dief het geld heeft achtergelaten. Ga naar het huis van de dief toe. Je moet dan door zijn raam kijken wat geen resultaat heeft. Vervolgens zie je de dief zelf staan die snel naar het dak vlucht. Je moet hem volgen, maar je mag hem niet doden omdat je uit moet vinden waar hij het geld heeft gelaten. Na een tijdje over de daken hebben gerend schiet hij twee benzinebussen kapot, wat brand veroorzaakt. Als je de brandweermissie al gedaan hebt maakt het niet uit of je er doorheen loopt. Anders kan je er beter even omheen lopen. De dief is intussen in een klaarstaande BF Injection gevlucht. Er staat een Faggio klaar waarin jij de achtervolging in moet zetten. Zorg ervoor dat je goed afstand houdt omdat de dief op je banden schiet. Na een tijdje zal hij vanuit Vice Point naar de brug naar Prawn Eiland rijden. Eenmaal daar aangekomen weet je waar de dief het geld heeft en weet je genoeg. Je hebt de missie dan gehaald.

Succes!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met deze missie had ik geen problemen, ik bleef op goede afstand zodat ik hem nog wel net kon zien, maar zodat hij me niet kon raken. Op de brug raakte hij me wel één keer, maar ik had armor dus dat was niet erg :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is goed te lukken hoor met die Fagio, gewoon niet pal acher dat ding rijden.

Nog een tip:

Zigzag tussen auto's door, zodat die geraakt worden i.p.v jou.

Ik heb ook altijd een armor bij me, die dingen zijn helemaal niet zo duur.

Je hebt wel een beetje pecht als je band geraakt word, want dan slinger je en rijd je niet goed meer. Een gekke slinger en je kunt hem kwijtraken. Je zult namelijk altijd zien, dat als je band net lek is er geen auto is om te stelen op de weg.

Veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

hiJ is vrij makelijk maar een kogelvrije auto van diaz (uit de missie gaurdian angels)

help niet echt want hij zal je banden kunen lek schieten en daardoor kan je moeilijk kunnen rijden

dus is de faggio het makelijkt

Link to comment
Delen op andere websites

iC pak meestal een Sabre Turbo..

dan rij ik achter hem aan en soms begeeft me auto het dan maar dan pak ik weer een nieuwe.

Maar als je Anti-Cheat Wil Doen, moet je slingeren over de weg,

en hem in zicht houden.

:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een tip, als je in de verte een auto ziet staan, gewoon op dieauto af rijden en van voertuig switchen. Ook kun je bij de norhtpoint mall (bij de ingang tegenover je savehuis) een soort stoep op, waarbij je aan de andere kant op de brug uitkomt, hier kun je een heel stuk afsnijden zonder dat je de dief kwijtraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helaas geen tips voor jou. Maak ik wil wel ff zeggen dat ik hem in 1x heb uitgespeeld en ik niet hoefde te ontwijken en ook niet dood ben gegaan. Tis' gwn een kwestie van geluk hebben ik werdt 3 of 4x geraakt ofzo zonder dekking te zoeken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...