Master2 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Kan je in plaats van alles een voor een te deleten me je IMGTool ook gewoon de nieuwe txd'tjes erin smijten zodat de oude vanzelf vervangen worden? Is de vraag duidelijk genoeg? Reageren
slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Kan je in plaats van alles een voor een te deleten me je IMGTool ook gewoon de nieuwe txd'tjes erin smijten zodat de oude vanzelf vervangen worden?Is de vraag duidelijk genoeg? Nee dan staan ze er dubbel [ met mijn img tool ] Je kan wel een voor een Rechtermuisknop en dan replace. Reageren
Master2 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ja maar dat duurt zo verdomd lang. Ik wil enkel mijn Cj wit maken.. Ik heb al eens alles vervangen, maar ik startte het spel en boem alles weg. Ik had backup, dus ik heb mijn player.img nog, maar ik durf niet opnieuw te beginnen omdat het wss weer zal crashen dan. heeft iemand tips, of misschien een player.img waar cj wit in is?? Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Volgens mij kan je in de IMGtool meerdere bestanden tegelijk selecteren, en dus ook verwijderen, en dus ook replacen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.