Jump to content

Problemen resolutie


Grumpey

Recommended Posts

Na het installeren en het spelen van het spel wilde ik heel graag gebruik maken van een hogere resolutie, hij stond nog op 800*600.

In mijn opportunisme heb ik toen 1600*1200 aangeklikt geloof ik wat mijn videokaart helemaal niet aankan. Nu loopt het spel elke keer vast als ik het opstart. Ook opnieuw installeren werkt niet.

Ik dacht dat misschien een veilige modus ofzoiets zou kunnen werken, maar dat weet ik niet zeker en ik weet niet hoe dat zou moeten....

iemand enig idee hoe ik die instellingen weer terug kan zetten? alvast enorm bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Instellingen weer terug zetten kan op een makkelijke manier:

Ga naar je map Mijn Documenten -> GTA Vice City User Files. Daar zul je het bestandje gta_vc.set vinden. Verwijder dit, zodat alle opties gereset worden naar hun beginpositie. Als het goed is, is ook je resolutie nu gereset, en kun je het spel weer gewoon opstarten. Ik heb dit ook een keer gehad, en dit is de perfecte oplossing voor mij geweest. Hopelijk ook voor jou.

Succes ermee! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Instellingen weer terug zetten kan op een makkelijke manier:

Ga naar je map Mijn Documenten -> GTA Vice City User Files. Daar zul je het bestandje gta_vc.set vinden. Verwijder dit, zodat alle opties gereset worden naar hun beginpositie. Als het goed is, is ook je resolutie nu gereset, en kun je het spel weer gewoon opstarten. Ik heb dit ook een keer gehad, en dit is de perfecte oplossing voor mij geweest. Hopelijk ook voor jou.

Succes ermee! ;)

geniaal, dank! _O_ het werkt :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...