mervo Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ik ben net begonnen en nu wil ik naar de sportsgool maar dan kan ik nog niet eens de lichste halters optillen wat moet je hiervoor doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ik ben net begonnen en nu wil ik naar de sportsgool maar dan kan ik nog niet eens de lichste halters optillenwat moet je hiervoor doen? Je moet gewoon laag beginnen, dat wil dus zeggen dat je een licht gewicht pakt. Langzaam bouw je steeds je spieren op waardoor je steeds zwaardere halters kan optillen. Je kan niet zomaar beginnen met een zware, daarvoor moet je echt trainen. Net zo als in het echt! Reageren
Koen729 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Met de fiets- en loop trainer kan je wel al bij ong. level 5 beginnen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Het trainen hangt ook van jezelf, je reflexen, af... Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ik ben net begonnen en nu wil ik naar de sportsgool maar dan kan ik nog niet eens de lichste halters optillenwat moet je hiervoor doen? Hallo mervo Als je op de ''band'' gaat ''hardlopen'' moet je gewoon rustig beginnen bij level ''1'' je moet dan steets de spatie balk indrukken dus niet ingedrukt houden. Als dat makkelijk gaat ga je steeds een level hoger als je zo een tijdje door gaat word je langzaam steetds sterker in je benen, dit geld ook voor het fietsen. Als je gaat ''gewicht heffen'' Moet je steeds Ctrl en Spatie indrukken dus zo snel mogelijk omstebeurd. Ook hiermee kun je steeds het gewicht zwaarder maken. Zo train je je spieren. Dus nooit meteen alles heel zwaar doen, gewoon op bouwen Succes, groet gammie. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Het gaat over de lichtste halters jongens... Misschien en foutje. Probeer 's te saven en probeer het dan opnieuw. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Je kan ook meer spieren krijgen buiten de 'gym' om, maar dit gaat niet zo snel als in de gym. Zo heb ik eerst m'n 'cycling skill' en m'n 'lung capacity' tot maximaal gehaald op die manier had ik al snel ook maximale stamina en tegelijk groeit de 'health' en 'muscle'. Tijdens het vol maken van 'cycling skill' kan je tegelijk wheelie's en stoppie's maken dit levert geld op en je cycling skill gaat sneller vol. Op deze manier had ik al 50%-75% spieren op het moment dat ik voor 't eerst in de gym kon, tijdens m'n eerste bezoek aan de gym kon ik dan ook gelijk met de zwaarste gewichten trainen. succes Reageren
Bv202 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Je drukt toch toevallig niet de hele tijd op spatie zoals bij die looptoestellen hoop ik? Je moet zeer snel na elkaar spatie, klik, spatie, klik, spatie, klik,... drukken, op ps2 is het x,o,x,o,.. dacht ik(kan ik mee mis zijn) Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Je drukt toch toevallig niet de hele tijd op spatie zoals bij die looptoestellen hoop ik?Je moet zeer snel na elkaar spatie, klik, spatie, klik, spatie, klik,... drukken, op ps2 is het x,o,x,o,.. dacht ik(kan ik mee mis zijn) Bij de PC moet je heel snel spatie in blijven drukken. Bij de PS2 moet je heel snel achter elkaar X indrukken. Je hebt het inderdaad mis, maar je zat er niet ver naast . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Je drukt toch toevallig niet de hele tijd op spatie zoals bij die looptoestellen hoop ik?Je moet zeer snel na elkaar spatie, klik, spatie, klik, spatie, klik,... drukken, op ps2 is het x,o,x,o,.. dacht ik(kan ik mee mis zijn) Bij de PC moet je heel snel spatie in blijven drukken. Bij de PS2 moet je heel snel achter elkaar X indrukken. Je hebt het inderdaad mis, maar je zat er niet ver naast . Over het spel op de pc kan ik niet oordelen maar op de PS2 moet je idd rondje (O) en kruisje (X) snel om en om indrukken.De 2 oefeningen met gewichten zorgen ervoor dat je snel spieren krijgt terwijl het loop- en fietsapparaat ervoor zorgen dat snel vet verliest. Bewerkt: 27 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
Proximitus Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 op de pc moet je heel snel afwisselend op de spatiebalk en je muisknop klikken. wat ook kan en veel makelijker is. is gewoon het schieten ook aan een andere toets vastzetten (ctrl bijv.) en dan afwisselend de spatie en ctrl toets indrukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.