60 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ik snap niet dat er zo veel mensen een psp hebbenmet gta vice city stories enz. dat is toch veel geld: psp-230.- vcs-54.- mijn vraagje: weet iemand waar ik een goed koope psp en gta vice city stories kan kopen??? gr 60 cent Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Rijke ouders? Lucratieve krantenwijk? Vriendelijke opa? Ik heb geen idee. Uit ervaring weet ik dat een aantal mensen op het forum er lang voor hebben gespaard en feitelijk hun hele spaargeld over hadden voor een PSP + VCS. Hij is inderdaad duur ja, maar gewoon even de aanbiedingen in de gaten houden en uiteindelijk wordt hij vast wel goedkoper. Nu nog niet vrees ik: het is zo populair nog dat er voorlopig geen prijsstunts zijn te verwachten Reageren
60 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) jamer heb je nog meer tips Bewerkt: 27 december 2006 door 60-cent Reageren
Rick.H Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 jamer heb je nog meer tips He ik heb mischien een tip zo als je mischien weet is de dollar koers duurder dan de euro ( 1.00 Eu = 1.31250 USD) dus als je toevalig naar USA gaat of je kent iemand kan je het daar heel wat goedkoper krijgen. en iets anders mischien niet al te legaal maar je kent vast wel mensen die mobiels enz goedkoop kunnen krijgen "van de vrachtwagen afgevallen" maar zulke mensen kunnen vast ook wel een psp krijgen. dus als je zulke mensen een beetje weet kan je dat altijd vragen. gr. congo Reageren
j0ry Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 sommige mensen doe de spellen dowlaoden niet op ingaan want het is iligaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.