Jump to content

CJ en zijn wapens


Blink

Recommended Posts

Ik maak even een zijspoor in dit topic :*D

Wat ik raar vind bij de missie Just Business van Big Smoke is dat als je de missie begint met een MP5 (SMG) deze automatisch wordt ingeruild voor de UZI (Micro SMG). In het eerste gedeelte v/d missie is dat al zo als je binnen bent bij die beelden. Als je vervolgens binnen iedereen hebt afgeknalt kan je weer de uzi inruilen voor de mp5. Maar als je daarna buiten iedereen afknalt dan heb je op de motor opeens weer de uzi en niet meer de mp5. :?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zit zo in de missie geprogrammeerd, dit is helaas (dacht ik) niet te veranderen. Misschien is het ook nog wel zo dat jij dat wapen hebt gecheat :cab: en dat je die (eigenlijk) nog niet in de Ammu-Nation kan vinden/kopen. Want in Los Santos kan je nl. niet een mp-5 vinden en heb je die dus (in werkelijkheid) niet. Als je cheat, kun je hem wel krijgen maar dat is zonder cheats niet mogelijk.

EDIT: Blijkbaar is er wel één.....

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zit zo in de missie geprogrammeerd, dit is helaas (dacht ik) niet te veranderen. Misschien is het ook nog wel zo dat jij dat wapen hebt gecheat :cab: en dat je die (eigenlijk) nog niet in de Ammu-Nation kan vinden/kopen. Want in Los Santos kan je nl. niet een mp-5 vinden en heb je die dus (in werkelijkheid) niet. Als je cheat, kun je hem wel krijgen maar dat is zonder cheats niet mogelijk.

Die Russen in die missie droppen hem :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

In los santos is er wel een mp5 te vinden hoor. Hij zit verstopt achter het muurtje bij het station, op de binnenplaats waar je die lowrider competitie hield, en waar je op de motor sapt met de missie wrong side of the tracks

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zit zo in de missie geprogrammeerd, dit is helaas (dacht ik) niet te veranderen. Misschien is het ook nog wel zo dat jij dat wapen hebt gecheat :cab: en dat je die (eigenlijk) nog niet in de Ammu-Nation kan vinden/kopen. Want in Los Santos kan je nl. niet een mp-5 vinden en heb je die dus (in werkelijkheid) niet. Als je cheat, kun je hem wel krijgen maar dat is zonder cheats niet mogelijk.

EDIT: Blijkbaar is er wel één.....

Waarschijnlijk heb je niet op wiki gekeken VWO-er :cab: er zijn namelijk 4 MP5's in LS en ik heb ze alle 4 gevonden, waarvan 1 op het dak van Motel Jefferson (via de trap aan de achterkant). >klik< 8)

Edit: @Proximitus n.a.v. onderstaand bericht heb ik dit bericht gerectificeerd.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...