dj1305 Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Wie weet waar ik de import/exportlijst van auto's van finden?? En als ik een auto exporteer krijg ik een bericht dat ik een nieuwe auto kan importen, hoe kan ik importeren?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Wie weet waar ik de import/exportlijst van auto's van finden?? En als ik een auto exporteer krijg ik een bericht dat ik een nieuwe auto kan importen, hoe kan ik importeren?? :unsure: Bij het bord waar staat welke auto je kunt exporteren (schuin achter de kraan, iets te noorden) kun je op /\ drukken om te kijken welke auto je op welke dag kunt importeren. Dat zijn zover ik gezien heb de auto's die je al eerder geexporteerd heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 maar als je veel autos exporteert krijg je ook bonus autos....zoals Monster, windsor, bandito, turismo, vortex, bullet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 wat is er zo byzonder aan winsor en torismo en bullet die zie je wel eens rijden ze hadden beter als je ze alle 30 heb dat je dan een leuk ding moeten doen zoiets als , monster,bandito,vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik ben al drie dagen op zoek naar de remington... eerst stond hij vaak bij die benzinepomp, vlak bij de import/export, nu heb ik heel san andreas al doorgecruised op zoek naar die bak, in verschillende auto's, ik heb zelfs met een chopper gezocht... tevergeefs... Is er iemand die misschien weet waar deze wagen vaak staat? Het is de laatste die ik open heb staan op lijst 1, en erg frustrating... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik ben al drie dagen op zoek naar de remington... eerst stond hij vaak bij die benzinepomp, vlak bij de import/export, nu heb ik heel san andreas al doorgecruised op zoek naar die bak, in verschillende auto's, ik heb zelfs met een chopper gezocht... tevergeefs... Is er iemand die misschien weet waar deze wagen vaak staat? Het is de laatste die ik open heb staan op lijst 1, en erg frustrating... Ga naar het station waar je ook de Lowrider challenge moest doen van Sweet. Daar vond ik hem... Veel geluk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Thanx mate, ga straks gelijk ff checken.. ligt het nou aan mij, of is het zo dat je bepaalde auto's na het openen van de lijst ineens haast niet meer ziet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 jaaa dat gevoel had ik ook al je word met die wagen dood gegooid en als je em dan nodig hebt dan lijkt et wel of ze er niet meer zijn <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) Tijdens de 1e exportlist werd ik in LS helemaal gek van Stallions (in veschillende uitvoeringen) en toen ik hem nodig had.... Met de Cheetah precies hetzelfde. Heb de verhaallijn ondetussen al uitgespeeld, maar ben hem pas 2 of 3x in het hele spel tegegn gekomen. Nu hij ingeleverd is bij de kraan zie ik hem gelukkig een stuk vaker. Erg vreemd... Bewerkt: 17 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 hmmm... dank u, straks even de garage vullen met een stallion en een cheetah, voor ik mijn lijst voltooi. Nou je het zegt... stallions zie ik ook écht heel veel... waarschijnlijk als ik hem straks aanzet dus helemaal niet meer, murphy's law... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 het is nog steeds niet helemaal diudelijk waar staat die lijst <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 het is nog steeds niet helemaal diudelijk waar staat die lijst <_< die lijst staat links bovenin je scherm, volgens mij tussen 'home' en 'members' in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.