m4v3r1ck Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Hebben jullie een vervanger voor 3ds max, ik krijg een foutmelding met het importeren van een dff bestand hij zegt dat hij non-standaard is, en ik heb me laten vertellen dat dat dan komt omdat hij dan met zmodeler is gemaakt en dat gaat niet samen met 3ds max dus wat voor programma moet ik dan gebruiken Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik heb wel een vervanger voor 3dsmax, die is echt bijna het zelfde, alleen minder functies. Maar omdat ie zo het zelfde is, heeft ie ook dat probleem dat ie zegt dat ie non-standard is. Dus ik denk dat je gewoon Zmodeler moet gaan downloaden. Reageren
m4v3r1ck Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 en kan ik dan met zmodeler een dff bestand maken voor vice city Ik heb een programma nodig waar ik een nieuw dff bestand van kan maken welk programma moet ik gebruieken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.