Jump to content

Hoe werkt cheatdevice enzo.

GTAVCSFreak

Recommended Posts

Hey alemaal,

ik wil graag weten hoe je cheatdevice start en hoe het werkt enzovoorts.

kan iemand het AUB vertelen...

ik heb een broer die is verstandelijk gehandicapt en wilt graag met cheatdevice werken...

hij zal het heel tof vinden als 1 van jullie van gtaforum het vertelt!!!

(VCS is eigenlijk van mij maar hij speelt het ook vaak)

dus mijn vraag is:Wie wilt mijn (En me broer) helpen ik zou het echt super tof vinden!!!!!

Ik snap er niks van kan iemand please helpen ik wil mijn broer een plezier doen...

Hartstikke bedankt!!!!!! :cya:

P.S bedankt dat jullie er rekening mee willen houden!!!! :bier:

-----------------------------------------------------------------------------------

Als niemand reageert kan dit topic wel gesloten worden...

Laat maar wat heb ik ermee ik vindt het jammer voor mijn broer en mij maarja dan maar niet...

Sorry voor het gezeik ik ben zo nou eenmaal (En dat meen ik alemaal)

Toch bedankt (Denk ik) :ch:

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd in het vervolg de 'EDIT'- knop gebruiken.<<<

Bewerkt: door GTAVCSFreak
Delen op andere websites

Je topic heeft nog geen half uur open gestaan en dan geef je het nu al op? Er zijn heus meerdere mensen genegen om je eventjes te helpen, maar geduld is een schone zaak en niet iedereen zit zo vlak rond etenstijd startklaar achter zijn PC. Er komt vanzelf een reactie.....

Delen op andere websites

Je topic heeft nog geen half uur open gestaan en dan geef je het nu al op? Er zijn heus meerdere mensen genegen om je eventjes te helpen, maar geduld is een schone zaak en niet iedereen zit zo vlak rond etenstijd startklaar achter zijn PC. Er komt vanzelf een reactie.....

Ja sorry,

Je hebt helemaal gelijk ik heb gewoon een probleempje met me broer gehad en heb beloofd het goed te maken.

Sorry voor het gezeik ik weet het ik ben een beetje gek!!!!

Alsnog bedankt!!!!! :cya::cya:

P.S je hebt me echt geholpen geloof het of niet!!!

Delen op andere websites

Om de cheatdevice te gebruiken heb je fw 1.5, 2.71se of 3.02oe nodig.

1.5:

Om de cheatdevice op fw 1.5 te gebruiken heb je een devhookversie hoger dan 0.50 nodig.(Zoek even op google en je vind het wel.)

Nu download je de cheatdevice van maxbot.com.

In dit bestand zit "CheatDeviceInstall.exe" Dubbelklik hierop en de cheatdevice wordt geïnstalleerd. (Je psp moet natuurlijk verbonden zijn met je pc.)

Als je nu devhook start en je start vcs zal de cheatdevice opstaan.

2.71se-c, 3.02oe-a of 3.02oe-b:

Hiervoor heb je geen devook nodig.

Je download de cheatdevice van maxbot.com.

In de gedownloadde map zit een bestandje met de naam "vcscheatdevice.prx". Dit bestand kopieer je naar je psp in de map "M:\seplugins". (M kan een andere letter zijn en als de map seplugins niet bestaat maak je deze aan.)

In deze map seplugins maak je een textbestand aan met de naam "game.txt". In dit bestand voeg je de regel "ms0:/seplugins/vcscheatdevice.prx" toe en slaat dit het bestand op.

Nu zet je je psp helemaal af en je zet je hem terug op met de R toets ingedrukt. Nu ga je naar plugins en selecteer je "vcscheatdevice.prx [game]". Als je nu op X drukt zal dit enabled worden.

Klik nu op back en daarna op exit en je bent terug in het beginmenu van je psp. Als je vcs opstart zal de cheatdevice aanstaan.

Hoe werkt de cheatdevice?

Als je je game opstart zal de cheatdevice vanzelf op je scherm staan. Je kan de cheatdevice wegdoen en terug laten komen met L en het pijltje naar boven. Met L + R + pijltje naar boven kan je de cheatdevice helemaal wegdoen zodat deze niet meer terugkomt tenzij je je game heropstart.

In het menu staan de cheats die je kan gebruiken. Selecteer ze gewoon met X en ze zijn geäctiveerd.

De cheatdevice is niet schadelijk voor je psp.

Je kan je psp wel kapot doen door het downgraden naar een andere firmware, vraag hier ook niets over want dat mag niet op dit forum.

Bewerkt: door maarte41
Delen op andere websites

1.5:

Om de cheatdevice op fw 1.5 te gebruiken heb je een devhookversie hoger dan 0.50 nodig.(Zoek even op google en je vind het wel.)

Nu download je de cheatdevice van maxbot.com.

In dit bestand zit "CheatDeviceInstall.exe" Dubbelklik hierop en de cheatdevice wordt geïnstalleerd. (Je psp moet natuurlijk verbonden zijn met je pc.)

Als je nu devhook start en je start vcs zal de cheatdevice opstaan.

2.71se-c, 3.02oe-a of 3.02oe-b:

Hiervoor heb je geen devook nodig.

Je download de cheatdevice van maxbot.com.

In de gedownloadde map zit een bestandje met de naam "vcscheatdevice.prx". Dit bestand kopieer je naar je psp in de map "M:\seplugins". (M kan een andere letter zijn en als de map seplugins niet bestaat maak je deze aan.)

In deze map seplugins maak je een textbestand aan met de naam "game.txt". In dit bestand voeg je de regel "ms0:/seplugins/vcscheatdevice.prx" toe en slaat dit het bestand op.

Nu zet je je psp helemaal af en je zet je hem terug op met de R toets ingedrukt. Nu ga je naar plugins en selecteer je "vcscheatdevice.prx [game]". Als je nu op X drukt zal dit enabled worden.

Klik nu op back en daarna op exit en je bent terug in het beginmenu van je psp. Als je vcs opstart zal de cheatdevice aanstaan.

Hoe werkt de cheatdevice?

Als je je game opstart zal de cheatdevice vanzelf op je scherm staan. Je kan de cheatdevice wegdoen en terug laten komen met L en het pijltje naar boven. Met L + R + pijltje naar boven kan je de cheatdevice helemaal wegdoen zodat deze niet meer terugkomt tenzij je je game heropstart.

In het menu staan de cheats die je kan gebruiken. Selecteer ze gewoon met X en ze zijn geäctiveerd.

De cheatdevice is niet schadelijk voor je psp.

Je kan je psp wel kapot doen door het downgraden naar een andere firmware, vraag hier ook niets over want dat mag niet op dit forum.

Géweldig ik zal het doen voor me broer en hij zal super blij zijn echt top heel erg bedankt!!!!! :klap::klap::cya:

ik snap dit niet:Nu zet je je psp helemaal af en je zet je hem terug op met de R toets ingedrukt. Nu ga je naar plugins en selecteer je "vcscheatdevice.prx [game]". Als je nu op X drukt zal dit enabled worden.

Klik nu op back en daarna op exit en je bent terug in het beginmenu van je psp

Bewerkt: door GTAVCSFreak
Delen op andere websites

ik snap dit niet:Nu zet je je psp helemaal af en je zet je hem terug op met de R toets ingedrukt. Nu ga je naar plugins en selecteer je "vcscheatdevice.prx [game]". Als je nu op X drukt zal dit enabled worden.

Je houd eerst de aan/uit schakelaar een paar seconden naar boven zodat je psp helemaal afstaat.

Nu hou je de R toets ingedrukt en tegelijk zet je je psp terug op. Je hebt nu een roze of blauw scherm ( roze bij 3.02oe, blauw bij 2.71se).

Nu ga je naar plugins en daar selecteer je vcscheatdevice.prx. Je klikt op back en dan op exit en je bent terug in het hoofdmenu van je psp. :cya:

Je moed devhook hebben

Alleen bij 1.5, 2.71se-a of 2.71se-b moet je devhook hebben. Bij 2.71se-c en 3.02oe kan je plugins laden zonder devhook.

Delen op andere websites

Je houd eerst de aan/uit schakelaar een paar seconden naar boven zodat je psp helemaal afstaat.

Nu hou je de R toets ingedrukt en tegelijk zet je je psp terug op. Je hebt nu een roze of blauw scherm ( roze bij 3.02oe, blauw bij 2.71se).

Nu ga je naar plugins en daar selecteer je vcscheatdevice.prx. Je klikt op back en dan op exit en je bent terug in het hoofdmenu van je psp. :cya:

Je moed devhook hebben

Alleen bij 1.5, 2.71se-a of 2.71se-b moet je devhook hebben. Bij 2.71se-c en 3.02oe kan je plugins laden zonder devhook.

dat is niet zoo ik heb zelf 3.020E-B en ik moet cheadevice met devhoook laden

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Hey,

als ik een cheatdevice van Maxbot.com download dan krijg ik aleen een zip bestand waar een.Exe file inzit en geen .Prx bestand, ik wil Devhook ook niet instalere omdat ik dat niet vertrouw

Kan iemand een cheatdevice zip met de Prx bestand uploaden (A)

alvast bedankt ;)

P.S. ik hbe FW 3.02 :)

Bewerkt: door Bakkertje
Delen op andere websites

ik wist niet dat je het ook met FW 3.02 cheatdevice kon ik ga hem wel ff proberen,

greettzzz, Roneri

[EDIT]PS. owja ben vergeten dat ik 3.03 heb maar ehh..... kan ik hem daarop gebruiken?

Bewerkt: door roneri
Delen op andere websites

ik wist niet dat je het ook met FW 3.02 cheatdevice kon ik ga hem wel ff proberen,

greettzzz, Roneri

[EDIT]PS. owja ben vergeten dat ik 3.03 heb maar ehh..... kan ik hem daarop gebruiken?

Is niet nodig met Firmware 3.02 kan je geen Cheatdevice draaien evenals alle andere firmwares. Je kan volgens mij de Cheatdevice alleen maar bespelen met Devhook en ik meende dat wij daar niet over mogen praten, maar ik kan het uiteraard mis hebben. Je kan Devhook namelijk gebruiken om een ROM te emuleren en dat is per direct illegaal en dat programma bespreken we dus niet hier. Verder kan je de Cheatdevice voglens mij ook draaien op een zelfgemaakte Firmware van een niet nader te bespreken hacker. Downgraden is ook nie toegestaan, omdat Sony het niet toestaat. De Cheatdevice doet zelf niks illegaals dus is wel toegestaan. :cya:

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
Kan je eigenlijk een gehackte FW Downloaden?

Zoja Waar??!!!?!?!

Ik zou het tof vinden!! :cya::cya:

P.S Ben GTAVCSFreak... Was me WW Vergeten stom van me :schater::schater:

Houdoe :cya::cya:

Het downloaden van illegale firmwares is volgens de regels verboden. Tevens raad ik je aan om contact op de nemen met een Administrator, omdat je op dit forum niet twee accounts mag hebben. Als je vriendelijk verteld wat er gebeurd is, denk ik dat ze er niet al te veel problemen van maken. In het vervolg kun je in dit soort gevallen ook de "Wachtwoord vergeten" functie gebruiken. Wegens bovenstaande redenen komt er een slotje op dit topic, niet mee eens? Stuur mij een Persoonlijk Bericht . :slotje:
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...